woensdag 2 maart 2011

Orly Pin up summer 2011 collection, giveaway winner & upcoming stuff

Here's a little preview of Orly's Upcoming summer collection, (which I found on Karianne's great blog :)these shades are not really what pops into my mind when I think of pin-ups (I am one...wel in ink actually on my husbands leg, bet you did not expect that from me :) but these are some awesome summer shades, so I am okay with that, I do hope that the pink and coral are not true matte neons, but creme finishes, I don't like neons that much.....I also added soms pics of stuff I am currently swatching, the sun is out again, so I am abusing my cutlicles one more day ;) And last but not least, I guess it's time to announce the giveaway winner :) Thanks to all for entering, I really love to see where you are all from, makes this big world a little smaller don't you think? Well enough blablabla ;) The winner of this giveaway......

LISE DEN HAAG NEDERLAND

Congrats Lise! Contact me asap for your shipping info so the Sabon goodies can be shipped to you :)
To all the others....don't worry, I am putting together an OPI giveaway so stay tuned! If there are OPI shades you would love to win, just sent me your requests and who knows ;)

Hier een klein voorproefje van Orly's Pin up zomercollectie,(ik kwam dit berichtje tegen op de Blog van Karianne :) deze kleuren schieten mij nou niet meteen te binnen als ik aan Pin ups denk (ik ben er zelf eentje...nou ja in inkt dan....mijn echtgenoot heeft een tattoo van mij op zn been had je niet verwacht he ;) maar het zijn wel hele gave kleurtjes voor de zomer. Hoop alleen dat de koraal en roze tint geen echte matte neons zijn, ik vind een beetje kleur wel leuk maar neon op de nagels vind ik voor mij een beetje too much (van knijpen met je ogen krijg je rimpels en met neons kan ik niet naar mn nagels kijken hahahaha) Ik heb ook maar wat foto's geplaats van de lakken die ik nu aan het swatchen ben (jaaaaa de zon schijnt weer!) en last but not least...tijd om de giveaway winnares aan te kondigen..... And the winner is....

LISE DEN HAAG NEDERLAND

Hieperdepiep Lise! gefeliciteerd met je prijzen, neem even contact met me op voor de verzendinfo, van komen de sabon spulletjes zo snel mogelijk jouw kant op. Voor alle andere deelneemsters, heel erg bedankt voor het meedoen! Ik vind het altijd heel leuk om te zien waar de lezeressen vandaan komen, maakt de grote wereld toch iets kleiner :) Enne...wie weet volgende keer beter want ik ben momenteel een OPI giveaway aan het bedenken....voorkeur voor kleuren die je graag zou willen winnen??? Dien gerust verzoekjes in ;)


New Pupa pastel colors (possible paradoxal and nouvelle vague dupes yay!)

Zoya Creamy, Elke, Happi, Persiphony and Jo

Scence mini polishes

Nubar reclaim, geen tea, Moire and Hyacinth sparkle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)