dinsdag 1 maart 2011

Barielle polished princess

The sun is out so I am swatching like crazy and while my nails are drying I am 'cleaning' my harddisk :)These have been on my computer for quite a long time now...so here's Barielle polished princess. A green metallic shimmer, I think this has to grow on me, but than again...I am more a blue polish girl ;) Ps I will announce the giveaway winner tomorrow. Have a great (sunny??) day!

Vandaag schijnt de zon dus ik ben als een gek aan het swatchen en tijdens het drogen ruim ik altijd meteen maar mijn harde schijf op ;) Deze staan al vrij lang op mijn computer, dus ik zal ze eindelijk maar eens plaatsen...Dit is Barielle polished princess, een groene metallic shimmer waar ik erg aan moet wennen...maar aan de andere kant, ik ben ook meer een blauwe lakjes liefhebster ;) Ps ik zal morgen de Sabon giveaway winnares bekendmaken. Fijne (hopelijk zonnige!) dag :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)