woensdag 13 mei 2015

Orly Sugar high collection favorite: Frosting

Orly Sugar high collection favorite: Frosting 
Toen ik de naam van de nieuwe Orly lentecollectie hoorde zag ik direct een collectie van zoete pastels voor me maar Orly weet een geheel nieuwe draai te geven aan een teaparty en de Sugar High collectie bestaat dan ook niet uit pastels maar mooie opvallende tinten.

Mijn favoriet uit de collectie is Frosting (vooruit de naam helpt ook mee) een champagnegouden tint met prachtige glinsterende deeltjes. Orly nagellak is van een hele fijne kwaliteit, de flinke flesjes bevatten 18ml nagellak en de rubberen dop zorgt ervoor dat je extra grip op je penseel hebt wat het lakken weer makkelijker maakt. 


Frosting is dekkend na twee laagjes en droogt lekker vlot, je nagels zijn binnen no-time gelakt en voorzien van een subtiel kleurtje dat toch zeker niet bescheiden is. Deze lak doet het trouwens ook heel erg goed op de teennagels. 

Orly Sugar high collection favorite: Frosting 2 coats swatch

Ik heb inmiddels een redelijk aantal Orly lakjes, ik zal ze binnenkort eens voor je swatchen. Voor verkooppunten van Orly en het complete overzicht van nagellakjes en nagelverzorging kan je terecht bij Oro Nails.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)