donderdag 30 januari 2014

Colourful inspiration: Coral Nailpolish

Coral nailpolishes 
Koraalkleurige nagellakjes roepen bij mij altijd een zomers gevoel op, ik weet dat het daar nog wel erg vroeg voor is maar nu we langzaam gaan aftellen naar de lente mag het best dacht ik zo. Deze drie koraalkleurige lakjes zijn uiteraard heel mooi voor zonnige dagen maar nu draag ik toch ook al graag een koraalkleurtje op de nagels. Koraaltinten zijn altijd sprekend en vrolijk, ik houd ervan, Sebastiaan uit de kleine zeemeermin zong het al, Diep in de zeeeee.....

Dit zijn drie mooie exemplaren van Orly, Deborah Lippmann en Bullet proof by FAB. Elke lak is in twee laagjes gelakt en ik heb geen topcoat aangebracht. De foto's zijn genomen toen het zonnetje scheen.

Orly Cheeky lente 2014 
Orly Cheeky is één van de nieuwe kleurtjes voor de lente van 2014. Deze abrikooskleurige lak bevat talloze gouden glimmertjes wat deze mooie kleur een bijzondere touch geeft. Zelfs zonder de shimmer zou ik helemaal weg zijn van deze kleur. Groot pluspunt aan Orly (naast de mooie kleurtjes die ze elk seizoen uitbrengen) zijn de formule én de 18ml flacon. De meeste lakjes bevatten 15ml maar die van Orly gaan lekker lang mee. 

Orly Cheeky swatch 
Orly cheeky Spring 2014 Blush collection sunlight swatch 
Orly cheeky Spring 2014 Blush collection daylight swatch 
Deborah Lippmann Daytripper
Daytripper is al een aantal jaren een van mijn favoriete kleurtjes tijdens lente en zomer. Daytripper is een vrolijk koraalrood met een semi-transparante finish. Daytripper is net iets dekkender dan een jelly, je hebt wel de prachtige glans maar ook wat meer dekking. Dit is echt een kleurtje die eigenlijk niet in je nagellakstash zou mogen ontbreken. Daytripper is de little black dress onder de nagellakjes. Altijd en overal gepast en toch heel erg glamorous. Deze Lippmann lakt snel en heeft een aangename formule om mee te werken. 

Deborah Lippmann Daytripper
Deborah Lippmann Daytripper
Bullet Proof by FAB Summer Love 
Dit is echt een enorm vrolijk en zomers tintje, deze koraalroze jelly doet mij een beetje denken aan een fruitige cocktail met tropische Guava. De lak is heel erg vloeibaar en werken met de gladde kogelvormige dop is een beetje tricky maar ik vind het resultaat wel heel leuk. Na het eerste laagje had ik wel een beetje het 'uhm wat is dit?' gevoel maar na het aanbrengen van het tweede laagje verdween dat gevoel. De finish van deze lak is enorm glanzend. Naast deze kleur zijn er nog 5 andere FAB tinten verkrijgbaar en uiteraard is er ook nog het vaste assortiment aan kleurtjes. 

Bullet Proof by FAB Summer Love 
Bullet Proof by FAB Summer Love 

De Bullet Proof by FAB nagellak is verkrijgbaar bij Red Carpet Queen
Deborah Lippmann is oa verkrijgbaar bij Parfuma en de Bijenkorf via Beauty Musthaves
Orly is verkrijgbaar bij Orly Salons via Oro Nails  

L-R Bullet Proof by Fab Summer Love , Deborah Lippman Daytripper & Orly Cheeky

1 opmerking:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)