zaterdag 27 juli 2013

Koh! Candy Part II

Koh Candy 


















In een eerdere blogpost over de Koh Candy collectie heb je al drie snoeperige kleurtjes kunnen zien, ditmaal wil ik je de andere drie kleurtjes laten zien.

Funny Gum was dekkend in één laagje al had ik achteraf gezien beter twee laagjes kunnen lakken om alle oneffenheden op mijn nagels weg te werken en voor extra hoogglans( je moet wel heel goed kijken hoor met het blote oog zie je die kleine deukjes op de toppen van mijn nagels niet eens maar ik ben nogal een zeurpiet wat dat betreft). Jelly Bean Green en Blueberry Bubbels zijn allebei in twee laagjes gelakt. De lakken werken heerlijk en de glanzende finish is prachtig.

Koh Candy collectie Funny Gum 324


Koh Candy collectie Funny Gum 324

Koh Candy collectie Jelly Bean Green 326

Koh Candy collectie Jelly Bean Green 326


Koh Candy collectie Blueberry bubbles 325


Koh Blueberry bubbles 325




































Uiteraard zijn deze vrolijke kleurtjes super te mixen en matchen. Draag een andere kleur op handen en voeten of draag op elke nagel een andere kleur. De Koh! Candy collectie is nu verkrijgbaar bij de Koh verkooppunten en online via Koh Cosmetics. Krijg jij ook al zin in deze zoete kleurtjes?

Koh Candy nailpolish collection summer 2013

Follow on Bloglovin