vrijdag 26 juli 2013

Shiseido Advanced body creator super slimming reducer

Shiseido Advanced body creator super slimming reducer 


















Een krachtige nieuwe formule van Shiseido helpt vrouwen om het aanzicht van cellulite tegen te gaan met het unieke nieuwe, hou je vast, fat fighting system. Eerst een stukje uitleg over het product.Geur is al jarenlang een essentieel onderdeel van de Shiseido werkwijze. In 2002 ontwikkelde Shiseido de Spicy lemon mixture geur voor de revolutionaire body creator, een geur die de uitscheiding van noradrenaline bevordert die op zijn beurt weer de vetverbrandende proteïne UCP3 aan het werk zet. Nu is er Kuroho aan deze geur toegevoegd, Kuroho verrijkt de geest en is in Japan al meer dan 1000 jaar een geliefde geur.

Drie belangrijke ingrediënten in de fat fighting capsules pakken het vet aan:
1) Cafeïnecomplex maakt vetzuren vrij en breekt vet af.
2) De combinatie van de geur & Poria cocos extract verbrandt vet.
3) Pompelmoesolie & meidoornextract verminderen de opstapeling van vet en drijven vet af.

Cellulite is zichtbaarder als de huid een gebrek heeft aan stevigheid, een verzwakte opperhuid en een gebrek aan collageen geven cellulite vrij spel. Fagus Sylvatica extract stimuleert het collageen om zo het huidoppervlak te verstevigen.

De frisse gelcrème masseert makkelijk in de huid, zodra de crème wordt aangebracht komen de ingredienten uit de fat fighting capsules vrij in de huid. Een speciale maar hele simpele massagetechniek helpt de natuurlijke energie te activeren waardoor het product nog beter zijn werk kan doen en geeft tevens even een momentje van rust. Het complex van meidoorn en rijstextract verbetert de microbloedcirculatie. Shiseido belooft een vermindering van de vetlaag in slechts 2 weken, het silhouet toont slanker en krijgt een mooiere vorm.


















Nu eerst even terug naar de basis? Wat is cellulite eigenlijk? Cellulite zorgt voor een oneffen huidoppervlak en wordt veroorzaakt door een storing in de vetopslag en vetproductie in de vetcellen. Als vet of lipiden gevangen zitten in de vetcellen kunnen deze tot 100 (!) keer groter worden dan hun oorspronkelijke grootte en veranderen in zeer grote bundels. Vet is een energiebron voor het lichaam, vet uit voedsel wordt door de bloedbaan vervoerd en opgeslagen als vetcellen. Niet meer vet eten dan maar? Nee ho dat is niet de bedoeling, je lichaam heeft vet zelfs nodig. Bepaalde vitamines worden enkel opgenomen als ze met vetten worden ingenomen dus een vetvrij dieet is zeker niet de oplossing (sowieso zijn veel vetzuren gunstig voor je huid en haardus neem gerust nog een lekkere avocado). Wat dan wel? Kleine porties, veel groenvoer, veel water en groene thee en weinig suikers.


















Doe regelmatig aan lichaamsbeweging en smeer probleemzones in met de Advanced body creator, masseer deze goed in op probleemzones en adem de frisse geur goed in. Na enkele weken moet je geen wonderen verwachten maar je huid zal steviger aanvoelen en je benen zullen lichter aanvoelen. Heel fijn vind ik het verkoelende frisse effect dat de body creator geeft. Mijn benen zijn mijn proleemzone, mijn bovenmaat is 36/38 maar mijn broekmaat...hou maar op.... Vooral mijn bovenbenen zijn zwaar en een paradijs voor de eerder genoemde vetcellen. Ik heb een hekel aan squats maar squats zijn de aardsvijand van cellulite, dus ik probeer ze braaf elke dag te doen terwijl ik droom van tiramisu, cheesecake en strakke billen en dijen zoals Famke 'Xenia Onatopp' Jansen in Goldeneye

Na enkele weken gebruik voelden mijn benen wel lichter en slanker, maar ik zal toch ook echt goed op mijn voeding moeten letten en oefeningen moeten blijven doen. De advanced body creator is wel een hele goede steun en het lijkt ook wel of de zones waar de vetcellen echt aan elkaar gekleefd leken te zitten ook soepeler zijn geworden. De bobbels zijn ook minder hevig en lijken wel kleiner. Er gebeurt dus zeker iets goeds, ik ga snel een nieuwe pot halen. Ik geloof niet dat ik ooit 100% cellulite vrij zal zijn maar dit lichte gevoel in mijn benen vind ik al genoeg reden om dit product te blijven gebruiken. Ik ben fan dus ik blijf de frisse gelcrème, die overigens niet plakt en je huid ook nog eens heerlijk zacht maakt, voorlopig stevig inmasseren. Be gone evil cellulite!