vrijdag 15 april 2011

Orly birds of a feather collection & Dior summer polishes & Dior Nirvana swatches




















Hmmmm this is going to be a messy post, but I have a lot to share today so here it goes :) Australian Blogger Carina had some great news on her blog (check out her blog at http://www.gildednails.co ). It's the press release of an upcoming Orly collection, and it looks sweet! Beige, green and coral what more could I ask for :)

Hmmm dit wordt een rommelig bericht maar ik heb nogal wat te vertellen, dus ik begin maar gewoon :) De Australische blogger Carina had al een persbericht van de komende Orly collectie op haar blog (check http://www.gildednails.co/ ) en ik wordt er blij van, beige, groen en koraal, helemaal goed!

























When I was in the Bijenkorf Amsterdam there was a display of the Dior summer look (forgot to take a pic because I was running late for my appointment at the Salon) and I did quick swatches of the 2 new Dior polishes, but between you and me, I was not impressed. The pink dried matte and the orange had a vivid shiny finish, but for real addicts the colors are not mindblowing. A Dior I did like was Nirvana, a light greenish teal somewhere between A bouquet for Ava and Ski Teal we drop, with great application in 2 coats. I tried this at my local perfume store, so there are some bumps and scratches but it's about the color right ;) And ps it has a subtle hidden shimmer :)

Ik had een afspraak bij de kapper in de Bijenkorf, dus dan ren ik altijd even de cosmetica afdeling over en spotte de nieuwe Dior look (beetje jammer dat ik er niet ff snel een foto van heb genomen....zucht) en deed 2 snelle swatches van de nieuwe lakken, maar eerlijk is eerlijk, ik was niet onder de indruk. Paradise Pink was een neon met matte finish, en aloha heeft ook wel ergens dupes, dus ik sla deze ronde over. Een Dior die ik wel heel erg mooi vind is Nirvana, een naar de groene kant neigende teal die qua kleur tussen A bouquet for Ava en Ski teal we drop zit, ik had deze swatches ff snel in de parfumerie gemaakt, dus ze zijn niet vlekkeloos, maar je krijgt een goed beeld van de kleur. Deze Dior bracht netjes aan in 2 laagjes en verassing, er zit ook een pietsie shimmer in.

I am holding ski teal we drop and you can see stwd is
 darker and more blue than Nirvana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)