dinsdag 24 september 2019

Dr. Hauschka Natural Spirit look herfst/winter


Elk najaar roep ik dat Dr. Hauschka de allermooiste look ever heeft ontwikkeld maar dit jaar ga ik dat toch weer roepen haha. De limited edition collectie met de naam Natural Spirit bestaat uit 6 producten die je natuurlijke beauty accentueren en heel erg draagbaar zijn. Ik vind alle producten uit de look even fijn en dat gebeurd niet snel, je kan ze alle 6 gebruiken voor een mooie look maar individueel doen ze het ook erg goed. Direct na het uitpakken en openen van de lipstick had ik al besloten dat ik een backup nodig zal hebben. Dit is dé ultieme nudetint en ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe lieveling dus de timing was perfect.

Dichtbij de horizon vind je de meest aardse tinten, een uitgestrekt landschap bij ondergaande zon vormden de inspiratiebron voor deze look die rust en kracht uitstaalt door de combinatie van roze, groen en bruin. Een bijzonder mooi kleurenpalet voor een make-up die elegant en toch geraffineerd is.


Een verleidelijke blik creëeren was nog nooit zo makkelijk, Een bruine oogschaduw voor diepte, een champagnekleur als oplichtende highlighter, een groen lijntje om de oogcontour en als finishing touch groene mascara. D kleur groen doet iets heel speciaals met de kleur van je iris, mijn groen/blauwe ogen lijken blauwer en hazelbruine ogen worden nog intenser van kleur.


Voor de wangen is er een mooie zachte roze blusher en op de lippen gaat een romige lipstick met de perfecte nudetint. Er zijn zoveel redenen waarom ik zo dol ben op de verzorging en make-up van Dr. Hauschka, hun natuurzuivere samenstellingen, respect voor mens, milieu en dier, de make-up die op een hele natuurlijke manier je pluspunten accentueert en verzorging die imperfecties aanpakt. In het begin moest ik even wennen aan de geur van de producten, veel cosmeticamerken gebruiken een flinke dosis parfum in hun producten wat vaak vrij synthetisch ruikende make-up oplevert. De producten van Dr. Hauschka hebben een lichte, ietwat kruidige geur, die niet storend is.


Binnenkort volgen de uitgebreide reviews van deze producten maar ik (gevalletje ongeduldig) kon niet wachten om ze te laten zien dus vandaar deze teaser. Deze mooie look van natuurzuivere make-up producten shop je bij Dr. Hauschka verkooppunten en via de officiële webshop.