woensdag 12 juni 2019

Trailer alert: Frozen 2



Ik volg op social media meerdere Disney kanalen dus ik werd eergisteren zo'n beetje overspoeld met meldingen dat er een nieuwe trailer van Frozen 2 op komst was. Toch werd ik er pas later weer aan herinnerd toen ik zoonlief (mijn student van bijna 20) opgewonden kreten hoorde maken. Nieuwsgierig als ik ben vroeg ik waarom hij zo uit zijn dak ging en als antwoord hield hij zijn smartphone onder mijn neus. Oja die Frozen trailer die ik zo graag wou zien. Hoewel hij net als zijn vader een echte Marvel liefhebber is heeft Frozen zijn hart gestolen. Als ik één van de liedjes uit de film inzet zingt hij luidkeels mee en kijkt peuterdiva ons aan alsof we gek zijn. Dat zijn we natuurlijk ook, typische gevalletjes van Disney-gekte!

Even terug naar Frozen 2, een vervolg waar we lang op hebben moeten wachten maar dat is ook wel logisch, de verwachtingen zijn hooggespannen dus de makers hadden een loodzware taak om het vervolg minstens even spannend, komisch en magisch te maken als de monsterhit Frozen. Dat succes evenaren is eigenlijk een mission impossible... De trailer is mysterieus en belooft vooral een avontuur vol spanning en actie. Een heel ander beeld dan het komische kleurrijke eerste Frozen avontuur. Ik kan niet wachten tot de film in de bioscoop draait. Je begrijpt dat ik zoonlief dan mee op date neem, of is het andersom? Frozen 2 draait vanaf 20 November in de Nederlandse bioscopen.



Ook het nieuws van alle nieuwe toevoegingen aan Disneyland Resort Paris zorgen hier voor de nodige Disneykriebels, eigenlijk willen we dit jaar tijdens de zomer of Halloween naar het resort maar ergens in de loop van 2020 wordt het Marvel hotel geopend (voorheen hotel New York) dus dat is ook wel heel erg interessant. En vanaf 2021 zal er in fases een geheel nieuwe wereld onthuld worden in het Walt Disney Studios Park. Zo zal Arendelle worden nagebouwd, er komen speciale Marvel studios en een speciaal thema rondom Star Wars. Genoeg om naar uit te kijken dus!

Al dit nieuws op de voet volgen? Via de officiële Disney website en social media zoals Facebook, Youtube en Instagram wordt je als eerste op de hoogte gebracht van al het magische nieuws. Wij gaan nog even nadenken wanneer we weer een bezoekje aan de parken gaan brengen.

dlp-nieuws-studiosuitbreiding-01.jpg