zondag 30 september 2018

Rituals Cheek & eye glow Peach


Ik ben Crystal en ik heb een highlighter fetish, als ik een mooie highlighter zie dan kan ik die maar moeilijk laten liggen. Grappig is dat ik voor kerst een Rituals cadeaubon had gekregen maar zo bezig was met de keuze uit verschillende geurstokjes voor in huis dat ik helemaal niet had gedacht aan het feit dat Rituals ook een make-up lijn heeft...

Dus toen ik de winkel binnenkwam en het make-up meubel zag was ik de geurstokjes direct vergeten. Ik bewonderde de mooie lipsticks, blushers en penselen maar eigenlijk was dat maar een beetje om niet te gretig over te komen want zodra ik deze highlighter gezien had wist ik dat ik hem wou hebben.


De Rituals Cheek & Eye glow is er in een Sunglow Peach en Sunglow Pink brown, ik viel als een blok voor de peach variant. Het iriserende poeder is geschikt voor ogen en wangen en heeft een formule op basis van minerale pigmenten en edelstenen die vrij is van parabenen en parfum.

Je kan de 5 tinten los van elkaar gebruiken of mengen, ik vind ze samen het mooist, dan krijg je een hele warme peachkleurige glow.



De kleur is echt ontzettend mooi maar de textuur vind ik een beetje twijfelachtig, het effect is heel erg mooi maar eigenlijk is hij net een beetje te sheer naar mijn smaak, kwestie van laagjes opbouwen voor het gewenste effect maar ik heb liever een wat crèmiger poedertextuur voor mijn ietwat droge huid. Ik heb deze geshopt bij een Rituals boutique maar ze zijn ook online via de Rituals shop en erkende verkooppunten verkrijgbaar.