zaterdag 28 juli 2018

Dr. Hauschka Deep Infinity Zomerlook


De zomer loopt op zijn eind en Dr. Hauschka komt nu nog met een hele mooie look waarmee je die heerlijke summer vibe lekker lang kan vasthouden. Turqouise, diepblauw, perzikroze,groen, lichtgrijs en nude is het kleurenpalet van deze look. Veelzijdig, tijdloos maar toch met een edgy randje, leuk dat Hauschka voor een knalkleurtje gaat, ik hou zo van dit merk!



De look bestaat uit vier producten, een oogschaduw palette, een mascara, een lip crayon en een vloeibare highlighter.


De Illuminating fluid is een vloeibare highlighter die minerale pigmenten en plantenextracten van onder andere wondklaver en jojoba samenbrengt voor een verzorgde huid en een prachtige parelmoerglans.


Niet alleen prachtig op je gezicht maar ook heel erg mooi als je een druppel mengt met de Dr. Hauschka aftersun, voor een mooi glansje op je rug, schouders en décolleté. Maar er zijn nog talloze toepassingen voor deze highlighter, hij kan onder de wenkbrauwboog, op de jukbeenderen en verderop in dit verhaaltje volgt nog een manier om dit mooie product te gebruiken.


De volume mascara is uitgevoerd in een ondeugende felle tint, ik hou er zo van! De volume mascara van Dr. Hausckha draag ik meestal in het paars (ook net even anders) maar deze bijzondere tint is een leuke afwisseling. Mijn wimpers zijn voller en langer en de bijzondere kleur zorgt voor een bijzonder sprekende blik. Toch een beetje eng zo'n fel kleurtje? Breng hem dan alleen op de toppen van je wimpers aan.


Tijdens de zomer kies ik het liefst voor een mooie nude of een sprekende koraaltint, deze lip crayon heeft een mooie matte finish en is simpel aan te brengen, als je toch liever een glansje wilt breng je op het midden van de onderste lip een klein beetje van de Illuminating fluid aan, heerlijk toch als een product zo lekker veelzijdig is?

Het eyeshadow palette 02 bevat 4 mooie tinten oogschaduw en als verzorgende troeven hamamelis en camelia extracten. Van dit palette ga ik ontzettend veel plezier hebben, het is een combinatie van perzikroze met een gouden ondertoon, grijs, groen en glinsterend blauw.


De kleur turqouise staat voor helderheid, moed, kracht en levendigheid, de prachtige felgekleurde edelstenen beschermen tegen negatieve energie, brengt in balans en vitaliseert, ik zou het dus niet bij die prachtige turqouise mascara laten maar ook een mooi sieraad met echte turqouise edelsteen aan je look toevoegen.

Dr. Hauscka bewijst dat je zelfs met 4 producten een hele krachtige look neer kan zetten, ook dat is duurzaamheid, ik hou van make-up en shop het graag maar het mag soms wel eens ietsje minder zijn, sommige merken maken het erg bont met talloze uitgebreide collecties per jaar en dat terwijl ze niet eens meer vernieuwend zijn in die race om steeds een nieuw display te kunnen vullen. Bedenk je maar eens waar al die restanten limited edition make-up die niet verkocht zijn uiteindelijk terechtkomen... In een hebberige waas koop ik ook nog wel eens iets waarvan ik achteraf denk jeetje dat was eigenlijk een beetje zonde maar het gaat gelukkig steeds een beetje beter. Ik hoop ook altijd dat ik met mijn online gebabbel jou ook een beetje wegwijs maak in het geweld van alle nieuwe lanceringen. Maar ik dwaal weer enorm af....


Uiteraard zijn al deze make-up producten samengesteld uit heilzame plantenextracten, plantaardige oliën en wassen en zijn ze vrij van synthetische parfums, conserveringsmiddelen, minerale olie, peg's parabenen en siliconen. Parabenen en siliconen zijn er in veel varianten en hoeven niet altijd heel erg slecht te zijn maar ik vind het een prettig idee dat deze producten ze niet bevatten.

Deze mooie look is verkrijgbaar bij je Dr. Hauschka verkooppunt