woensdag 6 juni 2018

Mavala Delicate collectie


Okee dit gebeurt niet snel maar deze collectie ben ik helemaal vergeten te posten en dat terwijl ik hem zo mooi vind... Stom stom stom maar nu alsnog dan nog even wat liefde voor de Delicate collectie van Mavala, niet heel recent want van de lente 2017 maar wel hele mooie tinten als je van subtiel en fris houdt.

De collectie bestaat zoals altijd uit 6 nieuwe kleuren in de kleine maar handige flesjes met gouden dop. Het penseeltje heeft een gewoon formaat dus geen gepriegel en de formule van Mavala is fantastisch. Nu moet ik wel zeggen dat ik met cream orchid een beetje moeite had om hem mooi egaal te krijgen maar dat kan ook aan de temperatuur gelegen hebben, nagellak vind het niet zo fijn als het kwik richting de 30 graden gaat. Verder was het lakken easy peasy, kijk je mee naar de kleurtjes?


De eerste drie tinten zijn 257 White orchid, 255 Iris Orchid en 254 Lilac Orchid. Lilac Orchid is een beetje het buitenbeentje van de collectie want dit is de enige tint zonder de mooie shimmers waar Mavala zo goed in is. Dit is een mooie zachtroze tint die neigt naar lila.

Iris Orchid is een mooie lila tint met een waanzinnige shimmer, ik ben hier dol op want het glinstertje is mooi subtiel. White Orchid is een transparant witte tint met een champagnekleurige glinstering, heel erg mooi en chic.



Cream Orchid is een beige/abrikooskleurige shimmer, een mooie tint maar net te nude voor mijn huidskleur. Pink Orchid daarentegen doet het fabulous, wat een mooie roze tint met een briljante glinstering.

Mijn favoriet uit deze collectie is de laatste van de 6, Mango Orchid is een heerlijke oranje tint, lekker vrolijk en zonnig! Ook deze tint heeft die mooie subtiele Mavala shimmer, ik ben een beetje verliefd op deze kleur geloof ik!



Mavala shop je bij parfumerie en drogisterij. Het is een collectie van vorig jaar dus hij zal niet overal meer verkrijgbaar zijn maar ik heb even snel gekeken en zag dat Parfumerie Douglas alle tinten nog op voorraad heeft in de online shop.

Hieronder trouwens een voorproefje van de zomercollectie (rechts) en lentecollectie (links). De lakjes van de lenteloo zag ik ook al in de webshop van Douglas, ik vermoed dat de zomercollectie ook binnen niet al te lange tijd online zal staan. Maar misschien staat hij wel al bij de parfumeriezaken en schoonheidssalons op de counter.