woensdag 27 juni 2018

Givenchy Live Irrésistible blossom crush


Ik ben geen vaste bezoekers van de kermis want ik ben een beetje een bangerd wat de attracties betreft maar ik ben wel dol op de atmosfeer. Helemaal als het zomers warm is en de hitte van de dag s'avonds plaatsmaakt voor een wat aangenamere zwoele temperatuur die zich dan vermengd met de geur van suikerspinnen en alle andere zoetigheden die je op een kermis kan snoepen. 
Ik kreeg altijd al een bepaald gevoel bij Givenchy Blossom Crush maar toen ik de film zag die bij deze geur hoort was het plaatje compleet. De energie en de zoete zomerse vibe die de geur uitstraalt past inderdaad perfect bij die van een avondje plezier op de kermis.



De geurnoten van cacao, roos, pioenroos en muskus doen mij dus denken aan een gezellige zomerse avond vol zoetigheid. De roos en pioenroos lijken dan misschien misplaatst maar die zorgt er juist voor dat de geur toch heel fris en vrouwelijk blijft zonder té zoet te worden. 

Givenchy Live Irrésistible Blossom crush is een speelse flirterige geur die een mooi compromis is tussen bloemig en gourmand. De geur blijft redelijk lang aanwezig op de huid en de flacon is herkenbaar Irrésistible maar net even iets ondeugender door de geslepen studs.