zondag 20 mei 2018

Trind Welcome to Miami spring/summer 2018 deel 2


Blauw is misschien niet de meest doorsnee tint voor de nagels maar met een goede lak is het resultaat wel zomers mooi. De Welcome to Miami collectie van Trind bevat twee hele mooie blauwe tinten voor een zonnige touch.



Trind is een van mijn persoonlijke favorieten, niet alleen vanwege de geweldige kleuren maar ook vanwege de fijn werkende lak en de unieke vorm van het flesje. De flesjes van Trind zijn heel sierlijk maar ze zijn niet alleen erg mooi om te zien maar ook praktisch in gebruik. De lange dop zorgt er namelijk voor dat je je penseeltje heel nauwkeurig kan bewegen voor een perfect gelakte nagel.

Ik heb zelden ongelukjes met lakken eigenlijk alleen als ik heel erg gehaast ben of meerdere dingen tegelijk aan het doen ben (een peuter troosten die ineens wakker wordt tijdens het middagslaapje ofzo) en dan is het meestal enkel een gevalletje iets te dicht tegen de nagelriem gelakt waardoor het een beetje doorloopt, iets wat je met een houten manicure stokje gedoopt in de remover zo oplost.

Trind caring colour CC250 South Beach

South Beach is een turqouise lak die meteen doet denken aan een azuurblauwe zee, op veel foto's van dit bekende strand is de zee ook net zo turqouise als deze nagellak. Magisch mooi.

Ocean Drive is de boulevard langs de kust, de gelijknamige nagellak is een heldere blauwe tint waar je slechts één laagje van nodig hebt voor een perfect dekkend resultaat.

Een kleine waarschuwing is even op zijn plaats, deze blauwe lakken zijn enorm gepigmenteerd en als je wat broze nagels hebt kunnen die pigmenten in je nagels trekken met blauwe nagels als gevolg. Ik gebruik een goede basecoat om dit te voorkomen, en als het dan nog niet voldoende is dan gebruik ik een topcoat om mijn nagels te beschermen en het verkleuren te voorkomen.

Trind Caring colour CC251 Ocean Drive

Ik ben dol op tropische printjes en had net deze Flamingo etui gekocht toen de lakjes arriveerden, wat passen ze leuk bij elkaar he? Check zeker eens alle mooie kleurtjes (ook die uit het vaste assortiment) en alle producten waarmee je je nagels in topconditie houdt. 

Wat een mooi merk is het toch en stiekem ben ik dan toch een beetje trots dat het een Nederlands merk is. Trind shop je via de erkende verkooppunten en de webshop.