dinsdag 16 januari 2018

New year, new make-up


Aan het begin van het nieuwe jaar ruim ik altijd mijn make-up lades op, dat is dan ook wel heel erg nodig maar ik vind het ook wel fijn om even te zien of er iets aan vervanging toe is of dat er zaken zijn die misschien niet meer gebruikt worden of ontbreken (puberdochter). 


Helaas sneuvelt er ook wel eens iets, vorig jaar waren dat onder andere twee Collistar blushers (snik snik) en mijn jane iredale Purepressed foundation heeft een val van de toilettafel ook niet overleefd (hartverscheurend). Nu is die foundation best even een flinke aanschaf ook al is het enkel een refill maarrrr.... er is gewoon niets dat kan tippen aan die foundation dus heb ik het er wel voor over. 


Nu alleen iets voorzichtiger zijn met dit nieuwe exemplaar. Misschien moet ik hem wel in het plastic doosje laten zitten in plaats van in de mooie luxe compact.... dit vangt denk ik iets beter de schok van een eventuele valpartij op?


Over mooie compact gesproken, ik ben zo onder de indruk van de nieuwe look van de Dr. Hauschka make-up. Vorig jaar kreeg het volledige assortiment een make-over en de afgeronde driehoekige doosjes liggen enorm fijn in de hand. 

De nieuwe Teint Powder 01 is afkomstig uit de nieuwe Purple light make-up look, een look die is geïnspireerd op de paarse lichtval die verschijnt als de nacht overgaat in de dag. De drie kleuren van dit poeder kan je individueel gebruiken als highlighters maar ook samen als finishing touch over je foundation voor een subtiel glinsterende glow. 


Nude lips zijn mijn favoriet en deze Liquid Lip Colour van Dr. Hauschka zorgt voor glans, kleur en verzorging op een natuurlijke basis. Ook dit mooie product is afkomstig uit de Purple Light look van Dr. Hauschka.


Mijn MAC Viva Glam V lipstick was serieus toe aan vervanging vind je ook niet? Dus heb ik maar een nieuw exemplaar geshopt, ik was verrast door de zwart rode huls want ik had nog het zilver/zwarte exemplaar in bezit.


Korte nachten zijn bij mij direct te zien aan donkere kringen onder de ogen, een concealer is niet altijd voldoende om die vermoeidheid te verdoezelen. De Pinceau perfecteur concealer van Clarins camoufleert niet alleen maar reclecteert ook het licht voor een optisch uitgeruste blik en extracten uit haver verzorgen de vermoeide oogcontour.


Deze snoeperige verpakking kon ik gewoon niet weerstaan, ik was voor puberdochter aan het shoppen bij Boozyshop en moest mij serieus bedwingen om de virtuele winkelmand niet helemaal vol te proppen met allemaal leuks. Dit Peach and Glow palette van I Love Make-up kan je als highlighter en blush gebruiken.



Last but not least nog twee fijne producten voor de wenkbrauwen. De Lipocils ink van Talika zorgt niet alleen voor kleur maar boost ook de groei van je wenkbrauwen. De eyebrow Pomade van Anastasia Beverley Hills is een super gepigmenteerde pomade die je wenkbrauwen voorziet van kleur en hold. 


Ik ben alles lekker aan het uitproberen dus reviews volgen snel.. Wordt vervolgd....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)