woensdag 24 januari 2018

Mavala New Look herfst/winter collectie deel 1



Hoewel ik stiekem al een beetje verlang naar frisse lente pastels duurt de winter nog wel even en het leuke aan de winter zijn al die mooie diepe glamourtinten voor de nagels. Ook de winterlook van Mavala bestaat uit een paar hele mooie rijke tinten en vandaag laat ik je de eerste drie uit de collectie van 6 kleurtjes zien. 

Mavala is absoluut een favoriet van mij vanwege de perfecte formule (ik maak zelden mee dat een Mavala lak niet prettig werkt), het handige penseel en het fijne miniformaat van 5ml waardoor je relatief guilt-free meerdere kleurtjes kan kopen. Ondanks het kleine formaat flesje heeft het penseeltje wel een gewoon formaat waardoor je heel precies en vlot kan lakken. Dat was ook wel nodig toen ik de swatches maakte want hoewel het niet heel erg koud is komt de zon maar zelden tevoorschijn en die is wel nodig voor de mooiste swatches dus heb ik mij voor deze post beperkt tot het lakken van één nagel in elke kleur. Elke kleur had twee laagjes nodig voor een perfect resultaat.

Hopelijk komt er snel meer zonneschijn want ik wil je de andere drie kleuren ook graag laten zien. Genoeg gekletst, door naar de kleuren uit de Mavala New Look herfst/winter collectie. 


Mavala 26 Seoul is een hele bijzondere tint, de kleur zou ik omschrijven als een mix tussen koper en brons met een hele mooie shimmer. De glinsterende deeltjes geven deze kleur lak echt een extra dimensie.


27 Munich is een wijnrode tint, een chic en klassiek in twee vlotte en moeiteloze laagjes.


Mavala 50 Toronto is een glamorous rood. Het type levendig rood met een warme ondertoon dat een beetje naar koraal neigt. Ik zoek nog steeds naar een paar pumps in deze stylish rode tint, prachtig bij een zwarte pantalon en blouse of juist bij een jeans met witte blouse. Toronto lakte superfijn en is uitgesproken maar toch ook fris. Een kleur die eigenlijk altijd wel kan als je zin hebt in roder dan rood.


De fijne en handige nagellakjes van Mavala shop je bij drogist, parfumerie en schoonheidsinstituten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)