vrijdag 17 november 2017

Make-Up For Ever bij Planet Parfum



Er is tegenwoordig enorm veel make-up te koop en duurder wil niet altijd zeggen dat een product beter is maar ik heb toch wel een zwak voor de merken met een professionele achtergrond die echt bij hun roots blijven en mooie producten ontwikkelen die niet alleen backstage maar ook thuis voor een groots resultaat zorgen.

Make-Up For Ever is zo'n merk dat werd ontwikkeld voor professionals en nog altijd door heel veel professional make-up artists gebruikt wordt maar ook bereikbaar is voor jou en mij. Voor Make-Up For Ever geen continu aanvoer van seizoens of thema collecties maar een mooi assortiment waarmee je het hele jaar door fantastische looks kan maken, of deze nu naturel en eenvoudig of glam of theatraal zijn.


Het assortiment van Make-Up For Ever kan wel voor de nodige keuzestress zorgen want er is heel, heel veel moois! Je kan het bijna niet verzinnen of Make-Up For Ever heeft het, van sublimerende primers voor stralende huidjes tot kunstwimpers om eindeloos mee te lonken.

Zo zijn er diverse foundations en, iets wat ik persoonlijk heel erg kan waarderen, maar liefst 6 producten voor de wenkbrauwen. Zal ik gewoon maar een paar mooie basis items laten zien?


Een universeel matterend poeder uit het Ultra HD assortiment (onzichtbare make-up voor zelfs de scherpste lens) dat zorgt voor een matte maar mooie egale finish. Geschikt om alleen of over de foundation te gebruiken als fixerende en matterende finish. Het poeder voelt zijdezacht aan en

Make-Up For Ever kenmerkt zich niet alleen door bijzondere texturen maar ook de verpakkingen zijn heel erg fijn, dit type verpakking heb ik nog nooit eerder gezien. Het poeder zit onder een elastisch gaasje en als je met je vingers op het gaasje 'trommelt' komt er poeder vrij. Een briljante vondst want losse poeder wordt bij mij op den duur altijd een rommeltje hoe voorzichtig ik er ook mee ben, dat gaat met deze verpakking dus mooi niet gebeuren, hoera!


De Artist rouge lipsticks zijn er in diverse texturen, mat, crème en semi transparant. De Rouge Artist crème in de kleur C405 is klassiek rood met een mooie glans en deze lipstick is perfect dekkend.

MAke-Up For Ever Artist Rouge Creme C405

De lipstick brengt heel prettig aan dankzij de romige textuur en mooie puntige top. Deze lipstick blijft echt waanzinnig goed zitten en droogt de lippen niet uit.


De Smoky lash mascara was liefde op het eerste gezicht, of moet ik zeggen liefde vanaf de eerste keer aanbrengen? Deze mascara verlengt de wimpers direct en binnen een paar keer luchtig langs de wimpers strijken met het borsteltje zie je al een dramatisch verschil in lengte. De mascara blijft flexibel op de wimperhaartjes maar geeft niet af rondom de ogen. 

Wat ik trouwens helemaal toejuich is dat de Smoky lash niet alleen in het zwart verkrijgbaar is maar ook in nog een paar andere mooie tinten zoals bruin en violet. 


Ik was al fan van Make-Up For Ever en ben benieuwd of jij dat ook al was of misschien wel gaat worden. 

Make-up For Ever is verkrijgbaar in de boutiques in Amsterdam en Brussel en online via de webshop van Planet Parfum (helaas nog enkel voor België). 


Op mijn wishlist staan nog een paar hele mooie Make-Up For Ever items waaronder nog een aantal lipsticks, de rode zal ik niet dagelijks dragen maar er zijn nog talloze andere mooie tinten. Zo ben ik eg gecharmeerd van de nudetinten zoals C106 Pink Beige en C107 Mocha beige en koraaltinten C302 Beige Coral en 305 Intense Coral. 

Mijn basis bestaat eigenlijk maar uit een paar producten, Een dekkende concealer voor de kringen onder de ogen, een product dat mijn wenkbrauwen in model houdt en ze tevens wat accentueert, een blush en een highlighter voor op de jukbeenderen en onder de wenkbrauwboog. De Brow gel, Ultra HD concealer en de Pro light fushion in de kleur Doré een metallic gouden highlighter) lijken mij erg mooi. Ik mis wel nog een aantal blushers in het assortiment van Planet Parfum, uiteraard shop je die wel bij de boutique en hopelijk binnenkort ook online bij Planet Parfum.