zondag 22 oktober 2017

Trind Winter in New Dehli collectie herfst/winter


India is een land dat bij velen tot de verbeelding spreekt, ik vrees dat ik de uitzondering op die velen ben. Het gigantische land vol kleuren, geuren en bezienswaardigheden staat niet op mijn travel bucketlist maar ik mag wel graag gebruikmaken van de oude Indische wijsheden al stopt mijn interesse in het land daar. Dat klinkt misschien een beetje hard maar ik vertel het je alleen maar om een punt te maken, trust me. Trind heeft India namelijk gekozen als inspiratiebron voor de nieuwe herfst/winter collectie en hoewel het land mij niet fascineert doet hun nieuwste collectie dat wel.



Winter in New Dehli bestaat uit zes nagellakjes in een paar typische herfsttinten maar ook een paar ongebruikelijke, en daarom juist zo interessante, tinten. De tinten gaan van klassiek tot gedurfd en heel fijn aan de Trind Caring colors is dat ze je nagels ook versterken en verzorgen door de speciale samenstelling. Vandaag wil ik je alvast drie lakjes uit deze collectie laten zien, een prachtige smaragdgroene lak, een bijzonder grijsblauw en een diep donkergrijs.

Trind CC242 Genuine Jade

Ik ga gewoon even beginnen met de showstopper van de collectie, CC242 Genuine Jade is geïnspireerd op de edelsteen Jade, een steen met beschermende eigenschappen. De levendige groene kleur zie je ook veel terug in traditionele Indiase kleding. Toen ik deze kleur zag dacht ik ook direct aan een edelsteen maar dan aan de felgroene smaragd. Hoe dan ook, je nagels zijn serieuze sieraden met deze prachtige groene kleur. 

De lak is wat stroperiger dan ik van Trind lakken gewend ben en op deze foto's zie je één laagje lak. Voordeel van de wat dikkere lak is dat hij in dit ene laagje ook meteen dekkend is, nadeel is dat je voorzichtig moet lakken maar op zich is dat met het fijne Trind penseel geen heel erg groot probleem. Wat een ontzettend mooie kleur!


Trind CC 240 Hindu Blue

CC 240 Hindu Blue, de naam spreekt eigenlijk wel voor zich, deze blauwe kleur is geïnspireerd op de blauwe huidskleur van de Hindu god Krishna. Deze jeansblauwe tint is verrassend draagbaar en flatteus. Deze lak heeft een perfecte samenstelling om mee te lakken, hij verdeelt zich mooi over de nagel en is perfect dekkend in twee laagjes.



Ik ben dol op donkergrijze lakken en CC241 Kashmir Winter is een hele mooie donkergrijze tint. Deze lak is wel een tikje vloeibaarder dan gebruikelijk dus even voorzichtig doseren en in twee mooie dunne laagjes aanbrengen voor een mooi glanzend en dekkend resultaat.

Deze grijze tint is een mooie verwijzing naar het Himalaya gebied waar de Kashmir Ski wedstrijden plaatsvinden. Diep en donker als de adembenemende rotspartijen. Op de nagels is dit een hele gewaagde en toch klassieke tint.


Binnenkort volgen de andere drie kleurtjes, deze Trind collectie is verkrijgbaar via de Trind webshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)