zaterdag 28 oktober 2017

Clarins Graphik autumn 2017


De Clarins Graphik make-up look voor de herfst van 2017 voelt als een verjaardagscadeautje want deze collectie bestaat uit prachtige producten die stuk voor stuk favoriet gaan worden. Het kleurenpalet is iets sprekender dan ik van Clarins gewend ben maar toch bescheiden van aard, geen flashy tinten maar, op de felrode lipstick en lipliner na, allemaal mooie natuurlijke tinten waarmee je je pluspunten subtiel accentueert.

De collectie bestaat uit allemaal nieuwe tinten en vandaag laat ik je even vlug de producten zien die nu op mijn toilettafel staan te pronken. Binnenkort volgen de uitgebreide reviews maar ik ben zo enthousiast dat ik niet kon wachten om het te posten. Let's go!


De Joli Rouge lipsticks van Clarins zijn romige lipsticks met een mooie glanzende finish en verzorgende bestanddelen. De drie nieuwe tinten zijn 754 Deep red, 755 Litchi en 756 Guava. Deep Red is een warme dieprode tint, Litchi is een mooi oudroze (eigenlijk geef ik de voorkeur aan de term vintage roze) en Guava een mooie warme koraaltint.


Er zijn ook twee nieuwe lippotloodjes, 05 Roseberry is een mooie neutrale tint om de lipcontour te accentueren en je lipstick te fixeren en 06 Red is een mooie matte rode tint. Deze lipliners zijn heel, heel erg longlasting en ook heel erg fijn om solo te gebruiken. 

Hieronder die je van links naar rechts: Lipliner Roseberry, lipliner Red, Joli Rouge Deep red, Joli Rouge Litchi en Joli Rouge Guava.


Ik heb een zwak voor blushers en de Blush Prodige van Clarins is waanzinnig fijn, deze blush van Clarins combineert een mooi vleugje kleur met een subtiele glinstering voor een mooie blos op de wangen. In het mooie gouden doosje zit ook een klein penseel, nu vind ik dit soort kleine penseeltjes niet handig om een blush mee aan te brengen maar ik bewaar ze wel want ze zijn wel precies goed om highlighter mee aan te brengen.


De nieuwe kleur 09 Golden Pink is een warm peachy roze met een hele mooie warme gloed. Hieronder zie je wat één veegje met een vingertop qua kleur achterlaat, mooi he?

Clarins Blush Prodige 09 Golden Pink

Groene, grijze tinten en een mooi iriserend roze, dat zijn de tinten die Clarins heeft uitgekozen voor het mooie 4-colour eyeshadow palette 04 Forest.

Clarins 4-colour eyeshadow palette 04 Forest

De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd en laten een prima hoeveelheid kleur achter zonder te brokkelen of korrelen. Ik ga hier eens flink mee experimenteren. Handig is ook dat Clarins altijd een handig voorbeeldje in de verpakking stopt zodat je alvast een idee heb hoe je de tinten mooi kan combineren.


Je maakt de look mooi af met de nieuwe Graphik Ink eyeliner in 01 Intense black, een fijne eyeliner om een glamourous lijntje op je ooglid te tekenen.


Binnenkort volgen de uitgebreide reviews, deze mooie look is verkrijgbaar bij Clarins schoonheidssalons en de parfumerie. 

Promotie 1 336x280


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)