maandag 25 september 2017

Bobbi Brown Highlighting Powder Sunrise Glow


Bobbi Brown make-up, toen het nog niet in de Benelux verkrijgbaar was verlekkerde ik mij aan de advertenties in Amerikaanse fashion magazines en tijdens reisjes naar Londen was ik niet bij de Bobbi Brown counter weg te slaan. Maar toen verloor ik het merk een beetje uit het oog door alle nieuwe merken die er gelanceerd werden en de continu aanvoer van nieuwe make-up collecties in de parfumerie. Zelfs voor een beautyjunkie is het soms wel eens erg... veel...

Bobbi Brown is een heldin als het om glansjes gaat, zelfs voor alle glow, strobing en contouring trends draaide haar make-up looks vooral om een smetteloze teint, het accentueren van de sterke punten en een strategisch aangebracht glansje. De Shimmer bricks zijn een mooi voorbeeld van haar visie en ultieme palettes met glansjes voor het gezicht. Hoewel ze al heel lang op mijn wishlist staan ben ik nooit op aankopen overgegaan... waarom niet vraag je je dan waarschijnlijk af? Nou dat antwoord is misschien een beetje gek maar telkens als ik voor de counter stond kreeg ik last van acute keuzestress.... Ik kan namelijk niet zo goed kiezen en er zijn meerdere Shimmer bricks die ik heel heel erg mooi vind. Waarom ik er dan niet gewoon met eentje begin weet ik ook niet zo goed, ik wil ze gewoon allemaal haha.


En ineens spotte ik de zomerse collectie die was geïnspireerd op surfen, het strand en zon met een stralende teint als uitgangspunt. Dat moest ik zien! De zomercollectie bestond uit limited editions voor ogen, gezicht en nagels en ik scoorde één van de drie prachtige highlighters. Dat is dus heel typisch voor mij, ik heb een zorgvuldig samengestelde verlanglijst wat make-up betreft maar soms komt er spontaan een product op mijn pad dat ik niet kan weerstaan...





Het Highligting powder in de tint Sunrise glow is een lichtreflecterend poeder dat zorgt voor een flatteus glansje op de huid, het poeder brengt prettig aan en is op verschillende manieren inzetbaar. Het poeder doet het perfect als klassieke highlighter op jukbeenderen en onder de wenkbrauw maar met een groot penseel kan je het ook prima aanbrengen op armen, décolleté of op je rug voor een subtiel maar sexy glansje op de huid. 


Sunrise glow zou ik omschrijven als een warme roze tint met champagnekleurige ondertoon, een perfecte universele tint om elke huid van een mooie glans te voorzien. Deze highlighter is perfect qua textuur, pigmentatie en glans, niet te glitter maar eerder parelmoer qua glans en schittering. Ik hou hier zo van, dit product was de impulsaankoop zeker waard.


De prachtige make-up van Bobbi Brown is verkrijgbaar bij de Bobbi Brown stores in Gent, Brussel en Antwerpen, Cosmeticary, Planet Parfum Knokke en Brugge en Galeria Inno Rue Neuve, Parfuma Antwerpen, filialen van de Bijenkorf en parfumerie Douglas.

PS haast je wel als deze limited edition ook ziet zitten want ze zijn bijna overal uitverkocht maar online heb ik ze nog wel gezien. En anders moet je in ieder geval de shimmer bricks even gaan bekijken, laat me weten welke jij het mooist vind, misschien kan ik dan ook eindelijk een keuze maken haha.