zondag 23 juli 2017

Estée Lauder Bronze Goddess Eau Fraîche


Er zijn veel heerlijke zomergeuren verkrijgbaar en ik heb een aantal persoonlijke favorieten waaronder Bronze Goddess. Estée Lauder's Bronze Goddess Eau Fraîche is toch wel een hele bijzondere zomergeur, er is geen andere (zomer)geur die zo goed de glamour van de zon weergeeft. Als ik mijn ogen sluit en deze geur ruik denk ik direct aan een prachtig parelwit strand, jetset, koele cocktails en luxe.

De geur begint fris door een splash van mandarijn en Italiaanse bergamot, een vleugje gember zorgt voor een pittig accent. Deze luxueuze bodyspray wordt daarna een stuk sensueler en warmer door romige kokos en een boeket van exotische frangipanibloesem en Arabische jasmijn. kasjmierhout, vanille absolu en amber vormen de basis van de geur die doet denken aan een zonsondergang na een mooie dag aan zee. 


De Bronze Goddess geuren doen mij altijd denken aan de geur die de zon achterlaat op mijn huid, een warme, zonnige geur met een hele aardse en sensuele basis. De geur heeft een Oosters tintje maar niet op een overdadige manier, de Eau Fraîche is gewoonweg heerlijk zomers en waar veel zomergeuren fris of sportief zijn is Bronze Goddess echt een glamourgeur.

Naast de Eau Fraîche is er ook een make-up look en een lijn van lichaamsverzorging verkrijgbaar via de officiële Estée Lauder webshop. Met deze items verander je binnen een mum van tijd in een gebronsde godin. De items zijn limited editions dus wacht zeker niet te lang.