zondag 18 juni 2017

Trind Boho Vibes deel 2


In een eerder artikel liet ik je al drie mooie nagellakjes uit de Trind Boho Vibes collectie zien, een zestal van kleuren die geïnspireerd zijn op het veelzijdige eiland Ibiza. De eerste drie tinten deden vooral denken aan de felgekleurde en zongebleekte stoffen op de markten van Ibiza. 

Voor deze drie tinten liet het creatieve team van Trind zich inspireren door de natuur, deze drie tinten vertegenwoordigen de prachtige blauwe lagune en de spectaculaire zonsondergangen die vanaf het eiland te zien zijn.

Trind CC239 Summer of love

Is het geel of is het toch oranje? Uiteindelijk is dat niet zo van belang want deze tint is echt heel erg uniek, ik heb veel gele nagellakjes maar niets komt bij dit type geel in de buurt. De lak is redelijk dekkend in 2 laagjes, een derde laagje zou de lak echt 100% dekkend maken maar ik vind het resultaat zo erg mooi. De lak werkt erg fijn en het resultaat van je lakwerk is een bijzondere kleur met hoogglans finish. 



Trind CC238 Sunset Ashram

Een ashram is het tegenovergestelde van glamour maar toch is glamour het eerste woord wat mij te binnen schiet als ik deze felrode lak zie, op deze foto zie je slechts één vlot laagje. Mooi he?



Even een tipje tussendoor, als je een donkere of goed gepigmenteerde lak (zoals Sunset Ashram of Balearic Blue) van je nagels verwijdert dan is het zaak een beetje geduldig te zijn. Doe wat remover op een wattenschijfje, leg dit vervolgens op je nagels en laat het even liggen zodat de remover de lak week kan maken. Vervolgens strijk je het wattenstaafje langzaam van de nagels af in de richting van de toppen. Zo komt er geen lak op de nagelriemen want dat is vaak lastig te verwijderen. Kies een goede verzorgende remover, voor deze swatches heb ik een goedkope huismerk remover gebruikt en ik zie op de foto's goed hoe die de huid uitdroogt....

Trind CC237 Balearic Blue

Door naar de laatste lak uit de Boho Vibes collectie, Balearic blue is een tint die je in elke reisbrochure over de Balearen wel een aantal keren tegenkomt, deze kleur is een hypnotiserende mix van blauw en groen en is natuurlijk geïnspireerd op de prachtige blauwgroene zee.

Mijn foto's laten deze lak niet helemaal goed tot zijn recht komen, op de ene foto is hij iets lichter dan in het echt en op de ander iets donkerder.... Nu had ik wel verwacht dat mijn camera een beetje maf zou gaan doen van deze kleur, op de een of andere manier hebben camera's veel moeite om dit type lakken vast te leggen. Ik zie op de foto's trouwens dat het wit van mijn nagels een beetje doorschijnt, dat was mij bij het dragen niet opgevallen, dit zijn twee laagjes.


Zo, dat waren de lakken uit de Boho Chic collectie, ik vind dit een mooie collectie van Trind, stiekem vind ik het een beetje jammer dat er een felrode lak tussen zit want die hebben ze ook in het vaste assortiment en in de meeste collecties zit wel een rode lak, ik had graag een zongebleekt lila of oranje gezien net als de groene en roze lak uit deze look. Of een mooie nude met glinsterende deeltjes zoals schelpen op het strand. Maar al met al is dit weer een hele fijne look en alle verzorgende lakken werken wederom superfijn en blijven zelfs zonder topcoat een paar dagen zitten. Wat is het toch een fijn merk!

Voor een compleet overzicht van alle Trind producten en de Trind verkooppunten check je de Trind website


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)