maandag 19 juni 2017

Collistar Giardini Italiani look spring/summer 2017



In het prille voorjaar schreef ik al een artikel over de Giardini Italiani collectie van Collistar (klik hier voor dat artikel) en inmiddels heb ik een paar producten getest en ik word echt helemaal blij van deze mooie producten.

De Giardini Italiani Peach bouquet is een prachtig vormgegeven blusher/highlighter/eyeshadow. De tinten kunnen los van elkaar gebruikt worden en samen vormen ze een mooie subtiele peachy gloed op je wangen. Het poeder heeft een hele zachte textuur wat heel prettig aanvoelt.


De Double effect eyeshadows hebben als bonus dat ze zowel droog als vochtig aangebracht kunnen worden, ik vind ze vooral fantastisch vanwege de fijne textuur, goede pigmentatie en prachtige glinsterende finish. Er zijn drie nieuwe tinten uitgebracht voor deze look Peach blossom 32 is een hele mooie tint die een beetje een mix is van goud, champagne en perzik. Een tint die je over het hele ooglid kan gebruiken,solo of als basis.

Ook als highlighter doet deze tint het goed, onder de wenkbrauwboog zorgt deze kleur voor een directe 'lift'van je gezicht en voor een extra wakkere stralende blik maak je eerst een klein stevig penseel vochtig voor je het over de oogschaduw strijkt en vervolgens een stipje aanbrengt langs je binnenste ooghoek. Deze kleur doet het trouwens ook echt heel erg goed als highlighter op de jukbeenderen. Deze gaat zeker mee op vakantie deze zomer want met deze eyeshadow kan je heel veel kanten uit.


De Vibrazioni di colore lipstick is uitgebracht in vier nieuwe tinten en 39 Begonia sprak mij het meeste aan. Deze frisroze tint met een vleugje peach vind ik een echt retro zomerkleurtje. De Vibrazioni di colore lipsticks zijn volledig dekkend maar hebben de glans van een gloss en zijn daarnaast ook verzorgend dankzij vitamine E en extract van hop. De lipstick voelt lekker vol en romig aan bij het aanbrengen, droogt de lippen niet uit en blijft toch wel eventjes op zijn plek zitten zonder dat je het gevoel hebt dikke lagen lipstick te dragen.

Voor onderstaande look heb ik de drie Collistar Giardini Italiani collectie producten gebruikt voor mooi aangezette lippen, een frisse blos en her en der een strategisch glansje. Daarnaast heb ik even de wimpers en wenkbrauwen aangezet en eerst een vleugje poeder aangebracht. Niet te veel, niet te moeilijk, de zomer is om van te genieten en ik ben dan graag snel klaar met mijn make-up.


De prachtige Giardini Italiani make-up look en uiteraard alle andere Collistar producten (ik tip de body en suncare lijn voor een moeiteloos mooie zomer) zijn verkrijgbaar bij de parfumerie.