donderdag 2 februari 2017

Nail lacquer favorieten 2016

Nail lacquer favorieten 2016

Hoewel ik het afgelopen jaar iets minder de tijd had om mijn nagels te doen dan voorheen (op de een of andere manier werd baby altijd net wakker als het een verse laag lak op zat.... eigenlijk moet ik dus aan de sneldrogende UV lakken ben ik meteen 2 weken klaar...) was ik toch blij als er een fris kleurtje op de nagels zat. En dan het liefst van een merk dat alle schadelijke chemicaliën links laat liggen.


Mooie zachte pasteltintjes waren favoriet vorig jaar en het valt mij nu op dat het vooral crème finishes waren terwijl ik gewoonlijk nogal van de shimmers ben. Dus hier een klein overzichtje van de lakjes die ik het meest gedragen heb. Toeval wil natuurlijk dat dit ook heerlijke kleurtjes zijn voor de aankomende lente. Het zonnetje van vandaag brengt mij al helemaal in lentestemming! Nu nog wachten op de schoonmaakkriebels (daar heb ik doorgaans niet zoveel last van, ik ben naast een hebberige huisvrouw eigenlijk een slechte huisvrouw....)

Deborah Lippmann Careless Whisper (een beetje dubbel gevoel aan dit eerbetoon op de nagels... zo jammer, zo jong...)
Deborah Lippmann La vie en Rose
Koh! Peach perfect

Koh! Pretty Pink

Kure Bazaar Rose milk

Essie Blossom Dandy

Kure Bazaar Caicos

Kure Bazaar Frenchie

Koh! Green Greatness

Essie virgin snow

Nu heb ik de donkere kleuren niet geheel afgezworen want in soms had ik ook wel zin in iets pittigs tussen al dat pastelkleurige geweld. Trind Muddy Meadows is een diepe donkere, net niet zwarte tint, die ik zou omschrijven met de woorden chic en rockstar glamour. Eigenlijk is dit de tegenhanger van de transparante Rose milk, die kleur kan ook overal bij en hetzelfde heb ik met deze tint al is hij wat meer uitgesproken. Ach dat ben ik zelf ook op sommige dagen.... Binnenkort volgen er nog een paar overzichtjes van mijn favoriete haarverzorging, skincare en lichaamsverzorging van vorig jaar. Wordt vervolgd....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)