zondag 1 januari 2017

Shiseido Bio-Performance lift dynamic

Shiseido Bio-Performance lift dynamic cream & serum 


Zo, de feestdagen zitten erop, tijd voor wat herstelwerkzaamheden na een maand vol drukte, korte nachten en misschien wat slechtere eetgewoonten dan normaal. Ik geloof niet in drastisch het roer omgooien met goede voornemens. Gezondere leefgewoonten kan je beter stap voor stap aanleren dan is de kans dat je het volhoudt veel groter.

Begin het nieuwe jaar eens met wat extra liefde en zorg voor je huid, er zijn enorm veel fijne producten die je daar met plezier een handje bij helpen. Zo heeft Shiseido het LiftDynamic gamma ontwikkeld, drie huidverzorgingsproducten die de dichtheid van de huid van binnenuit opnieuw opbouwen terwijl de huid ook wordt voorzien van een flinke dosis vocht. En aangezien vocht de basis is van een jeugdig en uitgerust ogende huid, hydrateren we niet alleen onze huid maar ook onszelf, tijd om de frisdranken even te laten staan en te vervangen voor water of kruidenthee (soms wel lekker als het zo koud is, ik drink het liefst rooibos of kamille).


Diepe rimpels worden aangepakt door het luchtige serum en de crème zorgt voor een optimale hydratatie zodat de huid zacht en soepel aanvoelt. Liftdynamic is voor vrouwen die last hebben van een droge huid, diepe rimpels, huidverslapping en verlies aan veerkracht. 

Het krachtige rosemary phyto essence zorgt er in combinatie met het bio-renewal compex voor dat onderhuidse huidverslapping wordt hersteld en dat de productie van de collageen en elastine wordt geoptimaliseerd. Collageen en elastine zorgen voor stevigheid en veerkracht dus zie zijn essentieel voor een blijvend jeugdige huid. 

Shiseido denkt nooit licht over nieuwe introducties op het gebied van huidverzorging en door de combinatie van traditionele Japanse gebruiken en high-tech wetenschap weet je dat je altijd een fijn product in handen hebt. Zowel het serum als de crème hebben een heerlijke zachte geur en laten zich heel erg goed over de huid verdelen. 

Ik heb zelf (nog) net niet genoeg last van verlies van stevigheid en veerkracht dus ik kan alleen spreken over het fijne gevoel van comfort dat deze producten mijn huid geven maar zodra mijn huid iets stevigers nodig heeft weet ik wie mijn bondgenoot zal zijn in de strijd om mijn huid zo lang mogelijk fris en fruitig te houden. Shiseido is verkrijgbaar bij parfumerie en schoonheidssalons. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)