woensdag 18 januari 2017

Douglas Exclusive beautyblender Limited edition

Douglas Exclusive beautyblender Limited edition

Mint is al jarenlang dé signature colour van parfumerie Douglas, de Beautyblender is sinds een aantal jaar dé beautytool van veel beautyaddicts. Als je die twee zaken combineert wat krijg je dan? Juist, een mintgroene beautyblender! 

De Beautyblender is een zachte spons waarmee je heel nauwkeurig en egaal make-up aanbrengt op je gezicht. Met de eivormige spons bereik je makkelijk alle plekjes die van foundation of blush voorzien moeten worden. Door de speciale structuur gebruik je niet meer product dan nodig dus gaat het product dat je met de Beautyblender aanbrengt gaat ook langer mee, dat is ook mooi meegenomen toch?


Sinds anderhalf jaar gebruik ik de beautyblender ook (zie die blogpost hier) en ik ben nog altijd erg tevreden over deze handige beautytool. Nu ik wat minder tijd heb voor mijn beautyregime is de beautyblender echt een uitkomst want ook al breng ik half slaperig snel snel wat foundation aan ik weet zeker dat het streeploos en egaal gebeurt en niet halverwege de dag ontdek dat ik met een vlekkerig foundationhoofd de deur uit ben gerend. 

De beautyblender is perfect voor het gebruik van foundations, CCcreams, BBcreams, blushers en natuurlijk ook voor (vloeibare) highlighters, de beautyblender zorgt voor het perfecte vleugje glans op je jukbeenderen. 



Op het youtube kanaal van Beautyblender vind je veel handige filmpjes met tips en trucs zoals het bovenstaande filmpje. Deze mooie limited edition is uiteraard exclusief bij Douglas verkrijgbaar. Douglas verzend gratis naar België en Nederland en bij je bestelling kan je zelf twee gratis samples uitkiezen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)