maandag 12 december 2016

Chloé Fleur de parfum

Chloé Fleur de parfum

Chloé heeft weer een nieuwe variant aan het Chloé geurenassortiment toegevoegd en ik vind het knap hoe ze steeds weer iets vernieuwends maar toch herkenbaars kunnen brengen. Fleur de parfum heeft de kenmerkende Chloé signatuur maar is weer net even anders dan de andere varianten. Fleur de parfum is een elegante bloemengeur die aanvoelt als een delicaat zachte beige zijden sjaal op de huid.

De geur bestaat onder andere uit roos, verbenabloesem, kersenbloesem en de bijzondere geurnoot rijst die zorgt voor een poederachtige touch. Het resultaat is fris, sprankelend, lief, elegant en tijdloos.


Gewoonlijk ben ik eerder van de warme en voluptueuze geuren maar voor de geuren van Chloé maak ik altijd een uitzondering, misschien omdat ze zo bijzonder zijn ondanks hun frisse en delicate voorkomen. De ongedwongen luchtigheid van deze zachte bloemengeuren heeft een bepaalde je ne sais quoi over zich daardoor zijn ze enorm prettig om te dragen. 

De flacon is hetzelfde als de voorgaande Chloé geuren alleen verraad de kleur van het lintje dat het om een andere variant gaat. Het zachte beige past perfect bij het parfum, Chloé Je t'aime! Ik ben zeer gelukkig met deze toevoeging aan het Chloé assortiment en ik ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn...Fleur de parfum is verkrijgbaar in een 30 en 50ml eau de parfum.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)