maandag 7 november 2016

Summer memories in the shower

Summer memories in the shower

Niets lekkerder dan je even terugtrekken op een zomerse dag met fijne producten voor onder de douche. Als deze dan ook nog eens superzonnig ruiken dan brengt zelfs een regenachtige zomerdag mij niet van mijn stuk. Nu liggen those summer nights alweer even achter ons en soms heb ik echt de behoefte om dat zonnige gevoel even terug te krijgen om een beetje op te warmen op koude dagen.

Als ik zin heb in een beetje zon in de badkamer dan haal ik deze producten tevoorschijn, mijn sunshine squad bestaat uit een aantal fijne haar en lichaamsverzorgingsproducten. Kijk je mee?


De ultieme zomergeur is en blijft toch wel Sun van Jil Sander, als ik deze geur ruik krijg ik een instant zomers gevoel. De douchegel die tevens als shampoo gebruikt kan worden zorgt dan ook voor een heel erg zomerse douche.

Om je huid ook tijdens de winter in topconditie te houden is een lichaamsborstel een goed idee, deze borstel van Remington zorgt ervoor dat je niet te hardhandig te werk kan gaan (iets wat mij nogal vaak overkomt als ik handmatig scrub of scheer.... ik doe aan dunschillen en zandstralen...).

De borstel van natuurlijk haar gebruik je op een droge huid voor het douchen en de synthetische body polisher gebruik je in combinatie met je douchegel onder de douche voor een diepe reiniging en verwijdering van dode huidcellen. Met een body brush kan je goed resultaat boeken als je een gladdere frisse huid wilt, ze kunnen zelfs celullitis verminderen. Binnenkort meer over deze fijne brush.


De color extend sun lijn van Redken doet qua geur heel erg aan Sun denken en is dan ook een echte zomerfavoriet. Deze rijke conditioner voedt het haar en herstelt schade die de zon heeft aangericht maar doet in de winter ook goed dienst kan ik je vertellen want deze conditioner gaat ook pluis tegen. En nu de verwarming weer aan gaat en het buiten soms flink vochtig is is dat bij mijn haar geen overbodige luxe. 

Van de Coco paradise shampoo van nieuwe favoriet Lovea ga ik altijd spontaan zingen, ik weet niet of ticket to the tropics zo goed klinkt in de akoestiek van de badkamer maar ach ik ben het weer even kwijt dan haha. Lovea shampoo's en douchegels zijn vrij van sulfaten en parabenen en andere stoffen die ik liever zoveel mogelijk vermijd. Lovea douchegels zijn ook aanraders, vooral Piña colada en Blue lagoon zijn heel erg fijn. De shampoo is echt een blijvertje want mijn haar is makkelijk uit te kammen, glanst mooi én ik heb nadien geen jeukende hoofdhuid (iets wat helaas gebeurt als ik mijn haar was met sulfaathoudende shampoo). 

De Voile protecteur van Phyto beschermt het haar en heeft een goddelijke tropische geur door exotische tiarébloesem. Deze spray geeft een mooie glans aan het haar en zorgt ook voor een lichte fixatie. Ik kom zo de herfst en winter wel door, kom maar op met de kou!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)