zaterdag 15 oktober 2016

OPI Breakfast at Tiffany's collectie

OPI Breakfast at Tiffany's collectie 


12 nieuwe tinten nagellak allemaal geïnspireerd op de iconische film Breakfast at Tiffany's. OPI weet het wel elk jaar weer te verzinnen want zodra ik de collecties zie begint mijn portemonnee al te stressen. Gelukkig bestaat er nog zoiets als zelfbeheersing maar OPI maakt het moeilijk om zen te blijven bij het zien van al dat moois. 


De collectie bestaat uit 12 kleuren nagellak, leading lady Audrey Hepburn vertolkte haar rol met zoveel klasse dat een icoon geboren was. De klassieke elegante stijl uit de film is nog altijd een grote inspiratiebron voor de modewereld. De tinten uit de collectie verwijzen dan ook allemaal naar een van de memorabele outfits uit de film. Nu heb ik de film nog nooit gezien (nee echt waar...) maar de tinten maken mij eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar de looks waarnaar ze verwijzen.

OPI Holiday 2016: Breakfast at Tiffany's, Fire escape rendezvous, Five and ten, Champagne for breakfast en I believe in manicures

Mijn favorieten zijn: Breakfast at Tiffany's, Fire escape rendezvous, Five and ten, Champagne for breakfast en I believe in manicures. Vanaf 31 Oktober is de OPI Breakfast at Tiffany's collectie voor de feestdagen verkrijgbaar, tijd genoeg om te sparen dus om een flink aantal nagellakjes in te slaan. En wil je meteen helemaal klaar zijn? Ze zijn ook in GelColor verkrijgbaar, ideaal want dan heb je 2 weken geen omkijken naar je nagels. Check www.opi.nl voor een verkooppunt in de buurt.

Ps er is ook een leuke infinite shine set verkrijgbaar en natuurlijk een te schattig minisetje. Leuk voor in de schoen of onder de kerstboom toch? Maar als je niet zolang kan wachten begrijp ik het hoor! Daar heb ik zelf ook last van...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)