donderdag 29 september 2016

Le Petit Marseillais XL

Le Petit Marseillais XL 

Mandarijnen en nectarines zijn denk ik wel mijn favoriete fruitsoorten, tijdens de zomermaanden kan ik geen genoeg krijgen van de sappige zoete nectarines en de herfst begint voor mij pas goed als de zoetzure clementines op hun best zijn. De koude wintermaanden voelen net iets minder koud als ik een mandarijntje pel.


Dus als je tegen douchegels in familieflacons (400ml formaat) aanloopt met die fruitsoorten in de hoofdrol dan moeten die mee naar huis. De douchegels van Les Petit Marseillais zijn relatief mild van samenstelling, ze bevatten geen SLS of SLES maar de mildere variant Ammonium lauryl sulfate en ze zijn vrij van parabenen.


Mandarine & Citron vert vult de badkamer met de frisse geur van mandarijen en biolimoenen. PĂȘche blanche & Nectarine bevat sappige perzik en nectarine die hebben kunnen rijpen onder de Mediterraanse zon. Dat is dus nog lastig kiezen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)