zondag 12 juni 2016

Guerlain La Petite Robe Noire lipstick 002 &003

Guerlain La Petite Robe Noire lipstick 002 &003

Een prachtige zwarte huls die gehuld is in een transparante hoes met het iconische Guerlain dopje als lief detail. In de huls bevind zich een lipstick die draagt als een balsem, kleurt als een lipstick en glanst als een gloss. Kan je het nog bijhouden? Goed dan ga ik nog eventjes door, 20 kleuren met een mooie glanzende finish die je qua kleurintensiteit laagje voor laagje kan opbouwen en dan hebben ze ook nog een zoet fruitige geur. 


002 Pink tie is een koele roze tint, niet het type kleur wat ik vaak draag maar soms als ik in een kokette bui ben vind ik snoepjesroze toch wel erg leuk.

003 Red heels is een mooie vurige rode tint. Een mooie kleur voor liefhebsters van rood en zelfs een type als ik dat niet snel rood draagt voelt zich comfortabel bij deze tint ook al is hij toch echt vrij uitgesproken rood...Knap gedaan van Guerlain.


Wat vooral opvalt is de combinatie van de balsemachtige textuur en de pigmentatie, ik had niet zoveel kleurintensiteit verwacht van deze romige en zachte lipstick. De lipstick is niet plakkerig, glanst mooi en vervaagt langzaam maar egaal.

Op onderstaande swatches zie je de twee lipsticks vanaf twee verschillende kanten in direct zonlicht, het lijkt alsof er glinstertjes in de lipstick zit maar dat is niet zo, dat is gewoon de weerkaatsing, supermooi! Ik had full face foto's gemaakt maar die heb ik met mijn halve hersenen (de ene helft is volledig in bezit genomen door de baby dus ik moet het met de helft van de capaciteit doen...) waarschijnlijk in een verkeerde map opgeslagen of verwijderd...Het kan allebei ik ga zo nog even zoeken...

Guerlain La Petite Robe Noire lipstick 002 &003 swatches

Op mijn verlanglijstje staan nog Beige Lingerie, Poppy cap en Pink ballerinas. Deze mooie lipsticks vind je bij parfumeriezaken die Guerlain make-up verkopen. Een mooie luxe lipstick die het sparen wel waard is. 



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)