donderdag 16 juni 2016

Armcandy + haarelastiekje = Popband Londen

Armcandy + haarelastiekje = Popband Londen 

Gewoon even een lekker tussendoortje, deze elastiekjes ontdekte ik laatst bij de Douglas en oh wat zijn ze fijn! Ik doe mijn elastiekje meestal om mijn pols of duim (en vervolgens sta ik dan bij een fotograaf voor de lens met het hele gezin en zit dat stomme elastiekje nog heel zichtbaar om mijn duim...grrrr) maar dat is toch niet echt handig. 


Popband elastiekjes passen mooi om de pols en het leuke is dat het nog heel erg leuk staat ook, zeker als je meerdere kleurtjes en printjes combineert. Door de simpele knoop zitten de elastiekjes erg lekker en beschadigen ze je haar niet.


Een leuk en handig hebbedingetje dus, ik heb de unicorn, cocoa en blondie elastiekjes nog op mijn wishlist staan. Deze fijne Popband elastiekjes shop je bij Douglas. Bij je online bestelling betaal je trouwens geen verzendkosten en je hebt altijd de keus uit 18 samples waarvan je er twee mag uitkiezen (hoe leuk is dat?).


Default - 468x60

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)