vrijdag 8 april 2016

Shiseido Ibuki Beauty sleeping mask

Shiseido Ibuki Beauty sleeping mask

Een uitgeruste stralende teint en een pasgeboren baby gaan niet helemaal samen, omdatmijn nachten momenteel onderbroken worden door de nachtvoedingen ben ik zeer te vinden voor producten die beloven mijn huid s'nachts te vertroetelen zodat ik er s'morgens uitzie alsof ik heerlijk 8 uur aan een stuk heb geslapen.

De Ibuki skincare van Shiseido is erop gericht om de weerstand van de huid te verbeteren zodat invloeden van buitenaf niet de kans krijgen om schade aan te richten. De huid is weerbaar en het evenwicht blijft behouden. De zachte en effectieve formule voor alle huidtypen heeft daarnaast een heerlijke geur die het huidverzorgingsritueel nog plezieriger maakt. Shiseido is meester in het verwennen van de zintuigen met kalmerende geuren die een instant feel good effect hebben.


Het Shiseido Ibuki Sleeping mask is het nieuwste product in de wereld van Ibuki, dit gelmasker moet de hele nacht op je gezicht blijven. Je brengt het masker voor het slapengaan aan op een gereinigde huid zodat het de hele nacht zijn werk kan doen. De capsules vol vitaminen smelten als ze in contact komen met de huid en zorgen naast de vitamineboost voor een afschermend laagje zodat de vitaminen ongestoord hun werk kunnen doen.

Extracten van fytoplankton uit de Sahara zorgen voor een volle en uitgerust uitziende huid, vitamine C en E wissen vermoeidheid uit en een speciaal complex dat de vochtbalans en lipiden aanvult zorgt ervoor dat de huidbarrière versterkt wordt. Het masker zit verpakt in een mooie gesealde pot en bij het product zit ook een mooi spateltje.


Shiseido belooft dat je zelfs na een korte nacht met weinig slaap wakker zal worden met een uitgerust ogende en dauwachtig zacht huidje. Nou dat moest uitgetest worden!

Voor de zekerheid had ik het masker al klaargezet op mijn nachtkastje want na de laatste avondvoeding stort ik meestal in dus dan moet ik niet meer teveel heen en weer moeten lopen voor alles want dan komt er gewoon niks meer van, Mijn gezicht had ik voor de voeding al snel gereinigd dus het masker kon er meteen op.


De geltextuur is wat glibberig dus het bijgevoegde spateltje is echt geen overbodige luxe om het product uit de pot te krijgen. De kleine vitamineparels smelten direct weg door de warmte van de huid en masserende bewegingen. Het masker voelt na het aanbrengen wat fris aan en eigenlijk zelfs een beetje alsof het te weinig was voor mijn huid, mijn huid voelde niet trekkerig maar ook niet heel erg comfortabel gevoed. Toch maar gaan slapen en morgen fris op?


Het gevoel wat ik had direct na het aanbrengen was na een nacht slapen helemaal verdwenen. Mijn huid voelde dauwzacht en fris en zag er inderdaad een stuk gezelliger uit. Het masker deed dus wat het beloofde! Alleen was het contrast tussen mijn gezicht en kringen onder de ogen nu erg groot. Dus lieve Shiseido, als ik zo brutaal mag zijn, graag zou ik ook een Ibuki beauty sleeping mask voor de ogen willen hebben zodat ik weer helemaal stralend de wereld tegemoet kan treden, hoe kort mijn nacht ook was. Kan dat geregeld worden? Jullie hebben er alvast een fan bij wat het beauty sleeping masker betreft, ik ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.

Shiseido is verkrijgbaar bij parfumerie en Shiseido schoonheidsinstituten.

Default 8 - 300x250

Follow on Bloglovin