maandag 14 maart 2016

Trind Autumn/winter collection St. Moritz part I

Trind Autumn/winter collection St. Moritz part I

Ik ben echt ontzettend laat met het plaatsen van deze swatches en schaam me diep maar heb een goed excuus, althans dat vind ik zelf, de geboorte van mijn kleine lieve meisje. De laatste weken van de zwangerschap waren zwaar en de eerste weken na de geboorte zijn ook een soort achtbaan vol hormonen, voedingen, gebroken nachten en de prachtige hypnotiserende ogen van je kindje.

Veel te laat dus maar niet minder indrukwekkend zijn deze lakjes uit de Trind St. Moritz herfst/winterlook. De collectie bestaat wederom uit 6 verzorgende Caring color nagellakjes. Vandaag laat ik je de eerste drie lakjes zien.

Trind CC217 Dashing trough the snow 
Trind CC217 Dashing trough the snow
Trind CC 216 Starry starry night
Trind CC 216 Starry starry night
Trind CC 216 Starry starry night
Trind CC Jet Set
Trind CC Jet Set

Dashing trough the snow is een adembenemende witte glitterlak, Starry starry night is een zilvergroene glitter in transparante basis en Jet Set perfect fuchsiaroze die perfect dekt in één laagje. De glitters heb ik in twee laagjes aangebracht. 

De trind remover is trouwens een aanradere voor het vlot verwijderen van je nagellak, ook de glitters (laat dan alleen het watje met remover wat langer inwerken op het gelakte oppervlak). De andere swatches volgen snel!


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)