zaterdag 12 maart 2016

Youngblood Lip shine exposed

Youngblood Lip shine exposed

Soms hebben bepaalde merken of producten even tijd nodig voor ze een plekje in je make-up routine veroveren. Zoals je weet ben ik nogal fan van Jane Iredale en het voelde gewoon een beetje fout om nog een merk op basis van mineralen in mijn beautyhartje toe te laten maar uitendelijk won mijn nieuwsgierigheid het van mijn principes.

En weet je, in mijn beauty minnende hart is plek genoeg voor twee merken die gebruik maken van minerale pigmenten. Want wist je dat minerale make-up enorm veel voordelen heeft voor je huid? Minerale pigmenten sluiten de huid niet af en zijn net zo mooi als hun niet minerale concullega's alleen doe je je huid er een groot plezier mee.


Youngblood cosmetics dus, jaaaaaren terug zag ik al eens een display bij Rob Peetoom in de Bijenkorf maar ik schonk het merk geen aandacht. Tot ik op een beauty event kennismaakte met het merk en het vonkje al lichtelijk oversloeg. De gloss uit de goodiebag bleef wel even liggen want de Puregloss van Iredale was toch wel mijn favorietje....

De Lip shines van Youngblood bevatten een cocktail van vitamientjes en oliƫn die de lippen beschermen, de vochtbalans herstellen en een mooie glans geven zonder te plakken. De Lip Shines kunnen solo maar ook heel goed in combinatie met een lipstick gebruikt worden. Toen mijn nieuwsgierigheid won en ik de gloss probeerde was ik erg verrast. De gloss heeft een sticky textuur waardoor deze goed aan de lippen hecht en lekker blijft zitten en de glans is inderdaad very shiny. De kleur is vrij transparant en hoewel exposed in de tube vrij heftig lijkt zorgt het op de lippen voor een klein vleugje kleur.


Naast de ultraglanzende Lip Shines zijn er van Youngblood ook mooie lipscks (Zooo nieuwsgierig naar Coral Beach, Cuvee en Rosewood), lipglossjes en Hydrating lip tints (verzorging met een tintje en SPF15 voor droge beschadigde lippen). Een fijne ontdekking dit dieproefvrije merk dat beautyaddices verleidt met een prachtige collectie make-up op minerale basis. Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet het laatste is wat je hier over dit merk zal terugzien. Stay tuned!


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)