zaterdag 12 december 2015

ShiSeido Ever Bloom

ShiSeido Ever Bloom 

Door de zwangerschapshormonen schiet mijn geurvoorkeur alle kanten op, vorige maand kon het mij niet zwaar genoeg zijn (Lady Caron en Sisley eau du Soir oh yes!) nu heb ik een voorkeur voor zachte delicate bloemenparfums.

De inspiratiebron voor de geur was een zwart wit foto van een camelia die in 1940 door de zoon van oprichter gemaakt werd. Ever Bloom is op een unieke manier samengesteld, de geur bestaat uit twee akkoorden, het radiance en het presense akkoord. De geur word door Shiseido omschreven als een delicate witte bloemengeur met muskus. Het Radiance akkoord bestaat uit cyclamen, lotus en rozen essence en vult het Presence akkoord, dat bestaat uit oranjebloesem absolue, gardenia en muskus, perfect aan. 

De geur is fris en delicaat, maar toch is het prachtige boeket goed waarneembaar en elegant, gracieus en vrouwelijk. Dit is het type geur waarmee je je vrouwelijkheid op bijzondere momenten extra onderstreept, denk een prille verliefdheid, een bruiloft of het verse moederschap. Ik treurde nog altijd om de geur Vocalise van Shiseido (niet meer verkrijgbaar tot mijn grote verdriet) maar de lancering van Ever Bloom maakt dit wel een beetje goed (wat niet wil zeggen dat Shiseido Vocalise niet mag herlanceren, graag zelfs!)


Shiseido Ever Bloom maakte bij de eerste kennismaking al direct een onuitwisbare indruk op mij, als ik deze geur in één woord moet omschrijven dan is dat woord: lief. Ever Bloom is een lieve vrouwelijke geur die mij doet denken aan de grootste liefde die er is, de liefde tussen moeders en kinderen. Misschien ook een gevolg van de zwangerschapshormonen maar deze geur geeft mij echt een heel fijn gevoel en is zacht genoeg om eerdaags kleine Calimero niet de bedwelmen maar toch bloemig en aanwezig genoeg om mij als parfumliefhebster tevreden te houden.

Ever Bloom is na Zen (2007) de eerste geur die wereldwijd door Shiseido gelanceerd word en ze deden dat ook meteen goed. De eau de parfum kreeg gezelschap van een heerlijke badlijn die bestaat uit een shower cream (die staat heel erg hoog op mijn verlanglijstje), bodylotion en bodycream. De bodylotion is een typisch Shiseido verzorgingsproduct, licht van textuur maar sterk verzorgend en heerlijk geurig. Ever Bloom is een pracht van een geur waar ik al heel veel complimentjes door gehad heb. 
You are unique, radiant and graceful
When you enter a room, you don't need to be noticed
You will be remembered


PS Vers van de pers: Vanaf Februari (precies op tijd voor Valentijn) zal er een Extrait absolu verkrijgbaar zijn. Dit luxe extract zit in een 20ml flacon en breng je met de vingertoppen aan waarna het urenlang voor een intense en onvergetelijke geursentatie zorgt die zich gedurende de dag verder ontwikkeld. Dit luxueuze extract is een perfecte bondgenoot om speciale momenten mee te beleven. Ik ben eind Januari uitgerekend, een mooi moederschapsgeschenk? Dan ook graag de douchecrème hihi. Het extrait laat nog even op zich wachten maar de eau de parfum en badlijn zijn nu al verkrijgbaar bij parfumerie en schoonheidssalons die werken met de heerlijke producten van Shiseido. 


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)