woensdag 16 december 2015

LCN Lost in Luxury collectie 2015

LCN Lost in Luxury collectie 2015

Luxe is inderdaad wel het woordje wat mij te binnen schoot toen ik de nagellak uit de Lost in luxury collectie van LCN zag. De collectie bestaat uit 6 nagellakjes, een Flirty twist lipstick en een Wow effect mascara.


De Lipstick was nou niet meteen iets waar ik snel voor zou vallen want het gemarmerde effect is nogal misleidend, ik verwachtte een vrij nudekleurige metallic maar het effect is toch meer parelmoerroze. Als je geen fan bent van parelmoer finish in een lipstick dan is dit waarschijnlijk niet echt jouw cup of tea, deze lipstick heeft namelijk wel een serieuze 80's vibe maar als je de rest van je make-up daarop afstemt hoeft dat geen punt te zijn.

Persoonlijk vind ik de tint meer lente dan herfst/winter dus ik denk dat ik de lipstick nog eventjes weg ga leggen om hem in de vroege lente weer tevoorschijn te halen. De textuur is trouwens wel erg fijn, lekker romig en zacht op de lippen.


LCN nagellak is van professionele kwaliteit en fijn is dat ook de seizoenskleurtjes verkrijgbaar zijn in kleurengel en recolution, het UV permanent colour systeem van LCN. De 'gewone' nagellak heeft een hele fijne formule om mee te werken, de lak vloeit mooi uit op het nageloppervlak en tijdens het lakken vreesde ik even voor streepjes vanwege de metallic finish maar die trokken mooi weg tijdens het drogen. Op onderstaande foto zie je twee laagjes van elke lak. 

LCN Swatches L-R Cover me in diamonds (ja graag!), My Crystal dream, The best of everything & Can't get past my reflection 

De leuke lakjes van LCN zijn van uitstekende kwaliteit, zitten in een handig 8 ml flesje (net geen mini net geen fullsize, ideaal!) en hebben een aantrekkelijke prijs van €5,90. De LCN Lost in Luxury collectie is verkrijgbaar bij LCN verkooppunten


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)