woensdag 28 oktober 2015

Collistar Nude + look lipsticks Marsala & Biscotto

Collistar Nude + look lipsticks Marsala & Biscotto

De Vibrazioni di colore lipstick van Collistar is een volle romige lipstick die de lippen niet alleen voorziet van een mooie kleur maar ze ook optisch voller en sensueler doet lijken. De lipstick brengt heerlijk aan, voelt licht maar toch comfortabel aan en droogt mijn lippen niet uit.

Collistar vibrazioni di colore 34 biscotto VS MAC Viva Glam Lady Gaga 2 

Nr 34 Biscotto of Biscuit is een echte nude lipstick met peachy beige ondertoon, na het aanbrengen deed hij mij direct aan MAC Viva Glam Gaga 2 denken maar Biscotto is iets warmer en donkerder. Gaga vind ik eigenlijk nét een tikkeltje te licht van kleur en deze is gewoon perfect. Hieronder zie je dat het niet veel scheelt maar dat er toch echt wel verschil zit tussen de twee.

Collistar vibrazioni di colore 34 biscotto VS MAC Viva Glam Lady Gaga 2 swatch

Nude lippenstift is iets waar ik al jaren niet van loskom, met een Nude zit je eigenlijk altijd wel goed plus je hoeft niet continu te checken of je lipstick nog wel goed zit (ben een beetje makkelijk I know). Daarnaast past een nude lipstick zich eigenlijk wel aan elke look aan, misschien een wat veilige keuze maar ik houd ervan, het leven is soms al complex genoeg, fijn als het dan qua lipstick even makkelijk kan toch? Wat ook direct opvalt aan Biscotto is hoe mooi dekkend de kleur is, zelfs voor een lichte nude tint.

Collistar vibrazioni di colore 34 biscotto


Vibrazioni di colore 36 Marsala is een lipstick in een tint waar je niet omheen kan dit jaar, het warme wijnrood is voorzien van een miniscuul parelmoer deeltje voor extra diepte en glans. Een hele mooie lipstick al moet ik altijd even wennen aan kleur, als het geen koraal of nude is voel ik mij de eerste keer altijd een beetje ongemakkelijk maar ik moet toch echt bekennen dat ik deze warme kleur wel heel erg mooi vind, zeker voor de herfst.

Collistar vibrazioni di colore 36 Marsala

Deze en de twee andere 2 lipsticks uit de Collistar Nude + look zijn nu verkrijgbaar bij Collistar verkooppunten. Ben jij meer voor de nude Biscotto of toch meer voor de sprekende tint Marsala? Wat je kleur ook is, de Vibrazioni di colore is hoe dan ook een aanrader.


Default - 468x60

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)