woensdag 5 augustus 2015

Make-Up Academy summer 2015 collection

Make-Up Academy summer 2015 collection  
Nederland is weer een betaalbaar cruelty free make-up merk rijker en wel het kleurrijke Make-Up Academy ofwel MUA. Sinds mijn kleine puberdame make-up heeft ontdekt is het zaak om haar te voorzien van de nodige tools waarmee ze kan experimenteren en haar eigen stijl te ontdekken. Ik ben alleen een zeur qua make-up, ieder zijn eigen doosjes (mascara delen op de middelbare school, not me! Crystal does not share make-up, ik ben een germfreak).

Dus ging ik op zoek naar leuke betaalbare make-up paletten en kwam al snel bij de palettes van MUA uit, zo kan ze mooi ontdekken welke kleuren bij haar passen zonder dat we eraan failliet gaan (ka ik ben een luxepaardje maar kan de miskopen inmiddels tot een minimum beperken dus daarmee rechtvaardig ik mijn luxe aankopen).




Eigenlijk zijn deze palettes zo fijn dat ik overweeg exemplaren voor mijzelf te kopen, de eyeshadows zijn supergoed qua pigmentatie en vooral het nude palette is erg mooi van samenstelling. Zeker nu tijdens de zomermaanden doen de gouden glinsterende tinten het goed.





De Bronzer van MUA geeft een mooi subtiel tintje, perfect voor de lichtere huid of de bronzer beginner, hiermee loop je niet het risico op een te bruinig gezicht. Ikzelf heb liever een iets aanweziger product maar dochterlief is wat lichter qua teint dus zij is er erg blij mee, we hebben samen de 3 vorm waarin ze de bronzer moet aanbrengen geoefend (voorhoofd, slapen, wangen, kin)



De mascara doet zijn naam eer aan, Mega volume is inderdaad wat je krijgt als je met deze mascara zorgvuldig laagje voor laagje vollere glamourwimpers opbouwt.



De tetinte wenkbrauwgel houdt wimpers in het gareel en zorgt meteen voor wat extra kleur, erg mooi om wat vorm aan je wenkbrauwen te geven.

De getinte lipbalm tenslotte zorgt voor zachte lippen en een mooi vleugje kleur, deze Cherry bomb is een frisse fuchsiaroze tint voor lippen die doen denken aan sappig zomerfruit.


Makeup Academy ofwel MUA is verkrijgbaar bij geselecteerde Kruidvat filialen en via de UK webshop, de verzendkosten vanuit de UK zijn wel pittig dus ik zou gewoon lekker bij het Kruidvat gaan snuffelen. 

Voor een Sweet sheen lip balm betaal je €3,49 en voor een eyeshadow palette of de bronzer €5,49. Dat is dus lekker betaalbaar experimenteren met deze leuke producten. Mijn puberdochter is er al druk mee in de weer dus mijn Guerlain en MAC Palettes zijn weer even veilig....

Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Wat een mooie producten! Ook nog een best budget, ik heb er nog niks van maar het ziet er allemaal goed uit. Misschien toch maar eens iets van aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)