vrijdag 15 mei 2015

YSL Couture Palette 5 color ready to wear 03 Afrique

YSL Couture Palette 5 color ready to wear 03 Afrique 

Mijn zwak voor luxe oogschaduw palettes zal je niet ontgaan zijn als je hier af en toe eens langskomt. Soms stellen dure merken wel eens teleur maar dit palette van YSL is een kostbare aanschaf maar wel eentje die het spenden waard is.

Haute couture voor op je oogleden van YSL, van wie anders? Parels, krachtige pigmenten en een zachte textuur vormen samen de 5 oogschaduws waarmee je subtiele maar ook sterke looks kan maken, helemaal op maat, helemaal haute couture.


De vormgeving van het palette is luxueus, de gouden doos bevat een grafisch vormgegeven oogshaduwpalette in prachtige neutrale tinten. Ik ben dol op dit soort kleurtjes want je bent opgemaakt zonder heel erg opgemaakt te zijn. Uhm, volg je nog? In combinatie met een mooie bruine mascara bijvoorbeeld creĆ«er je toch veel diepte in je blik en oogt het toch heel natuurlijk. Zo heb ik het het liefst. 


Qua textuur en pigmentatie zijn deze eyeshadows heel erg goed, ze blenden fijn en ook solo vind ik ze erg mooi, dit palette gaat deze zomer ook zeker mee op vakantie, dit type gouden tinten doet het prachtig bij een zongebruinde huid, vleugje bronzer en gouden lipgloss en je bent klaar voor een avondje dineren, flaneren of feesten op een beachparty. 


Voor deze ooglook ben ik een beetje gaan spelen met de kleurtjes en door de fijne textuur hoef je eigenlijk maar heel weinig moeite te doen voor een mooi resultaat en dat is fijn want hoewel ik kan genieten van hele uitgebreide make-up tutorials breng ik zelf mijn make-up toch het liefst vlot aan.

Dit mooie YSL Palette en is verkrijgbaar bij luxe parfumeriezaken, naast 03 Afrique zijn er nog 10 kleurcombinaties waarvan Avant-Garde en Saharienne nog hoog op mijn wishlist staan.



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)