vrijdag 1 mei 2015

Swarovski Mother's day inspiration

Swarovski Mother's day inspiration 
Swarovski staat voor mij voor everyday glamour, uiteraard zijn de statement stukken niet iets waarmee ik naar de Appie Heijn ga maar fijn aan Swarovski is dat de juweeltjes zo lekker combineren met elke outfit. En hoewel de stukken vaak zijn geïnspireerd op een bepaalde trend of modebeeld zijn ze vaak wel tijdloos en dus voor langere tijd draagbaar. Al moet ik ook toegeven dat ik soms mijn juwelenkistje opruim en een item tegenkom van een aantal jaar geleden en dat weer vol enthousiasme ga dragen. 


Speciaal voor moederdag (10 Mei alweer) selecteerde Swarovski een paar mooie tijdloze klassiekers die zijn geïnspireerd op de ontluikende lentebloemen. Al is eigenlijk de gehele spring/summer collectie weer een feestje om te zien én om te dragen. Ook is er een speciale Cinderella collectie die versierd is met prachtige kristallen vlinders.

Heel erg mooi zijn de sets die bestaan uit een collier en oorstekers en met de leuke ringen in drievoud geef je eigenlijk drie cadeautjes in plaats van één. Ze kunnen los van elkaar gedragen worden maar je kan ze natuurlijk ook alle drie tegelijk dragen. Heb je een zus? Verdeel de drie ringen dan onder jezelf, je zus en je moeder en wissel ze zo nu en dan met elkaar uit.



Ik heb mijn verlanglijstje voor moederdag ook al klaar al weet ik niet of mijn pubers zich erg met moederdag bezig zullen houden (misschien komt het nog goed als snapchat en messenger een reminder zouden versturen onder alle gebruikers? Hun smartphones zijn nog net niet vergroeid met hun lichaam...). Ach ik zal zien en anders zijn deze juweeltjes altijd een erg goede reden om jezelf eens te verwennen, daar is ook helemaal niets mis mee.



Miranda Kerr is wederom het gezicht van deze campagne, als ik naar het campagnebeeld kijk vraag ik mij één ding af.... naar welk Swarovski sieraad lacht zij zo liefdevol?



Een Swarovski juweeltje heb je al vanaf €39. Swarovski is verkrijgbaar bij geautoriseerde verkooppunten, de Boutiques en via de officiéle Swarovski webshop.



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)