dinsdag 5 mei 2015

Jane Iredale Eye gloss champagne

Jane Iredale Eye gloss champagne 
Soms zijn er van die handige make-up producten die weinig plaats innemen en zo veelzijdig zijn dat het eigenlijk vreemd is dat je ze niet eerder hebt ontdekt. Zo ook de Jane Iredale eye gloss liquid eye shadow. Het concept vloeibare oogschaduw is niet nieuw, mijn liefde voor de minerale make-up van Jane Iredale is ook niet nieuw maar blijkbaar zag ik deze kleine tubes telkens over het hoofd als ik weer eens voor het display met make-up stond te dromen.


De eye gloss is een vloeibare oogschaduw met een glinsterende zijdeglans als finish. Ze lopen niet uit en kruipen ook niet stiekem in plooitjes. Breng ze aan met een penseel of een schone vingertop (breng de silk dan met kloppende beweging aan) en treuzel niet want ze drogen snel op en blijven dan braaf op hun plaats zitten. Champagne is een ideale tint om solo te gebruiken voor een snel vleugje glamour, deze champagnegouden tint is een prachtige kleur voor op het gehele ooglid maar ook als highlighter. Ik gebruik Champagne ook als highlighter op de jukbeenderen.


De eye gloss is verkrijgbaar in diverse tinten maar Champagne is vanwege de veelzijdigheid toch wel mijn favorietje. Je kan champagne zelfs over een lipstick gebruiken als highlight in het midden van de onderlip, zo lijken je lippen optisch voller.

Jane Iredale Eye gloss champagne applied with sponge
Jane Iredale Eye gloss champagne blended into skin
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)