woensdag 6 mei 2015

Happy B-Day! L'Oréal Color Riche 30 years!

Happy B-Day! L'Oréal Color Riche 30 years!
Niets leuker dan een feestje in beautyland en ditmaal is het feest bij L'Oréal Paris waar de verjaardag van de Color Riche lipsticks gevierd word. Lipstick is een faschinerend product en de afgelopen decennia bedacht L'Oréal honderden kleurnuances die niet alleen bij het modebeeld pasten maar ook bij ons, de draagsters,bij onze huidskleur, onze outfit en onze stemming, want een lipstick is eigenlijk een toverstafje in klein formaat. Lipstick geeft mij altijd een boost en een vleugje extra zelfvertrouwen, als ik iets moet doen wat ik een beetje eng vind kan een mooie lipstick mij daar echt mee helpen (ja ik ben een heuse drama queen).

Om dit feestje te vieren lanceert L'Oréal Paris een collectie van 21 tinten waarvan een deel bestaat uit Iconische toppers uit de kleurrijke geschiedenis van de Color Riche lipstick en 10 geheel nieuwe tinten. De kleurintensiteit is te danken aan het romige bestanddeel dat de pigmenten verspreidt, hierdoor zijn zelfs intense parelmoertinten zeer dekkend. Daarnaast bevat de lipstick natuurlijk ook de nodige verzorgende ingrediënten die zorgen voor comfort en zachte lippen.


De geur van de Color Riche is een aromatische cocktail van zoete viooltjes en verleidelijke jasmijn en iris. Bloemig en toch geraffineerd, very Paris chic! Hoewel een lipstick van mij niet geparfumeerd hoeft te zijn vind ik de Color Riche geur erg fijn. Daarnaast is de smeerbaarheid van de lipsticks ook altijd een pluspunt, zeker in combinatie met de pigmentatie. De matte lipsticks vind ik wel een uitdrogend effect hebben, maar daar heb ik nogal snel last van bij lipstick. Bij de wat meer glanzende Color Riche tinten heb ik daar geen last van. Zo ben ik inmiddels al aan mijn derde exemplaar van de Collection Privée Eva's nude bezig, een unicum want ik koop zelden een tweede exemplaar van een lipstick, laat staan een derde.


Maar door naar de nieuwe tinten, hierboven zie je 453 Rose crème (koel fuchsia parelmoer), 430 Mon Jules (mat wijnrood) en 227 Hype (fel mat oranje). De twee matte tinten voelen wat droger aan op de lippen en brengen ook ietsje stugger aan, Hype is droger van textuur dan Mon Jules. Rose Crème glijdt soepel over de lippen en laat een glinsterend roze spoor achter op de lippen.


Hieronder zie je een overzichtje van de "nieuwe" tinten, ik ga zeker 371 Pink Passion eens aan een nader onderzoek onderwerpen.

Roze
130 ANDROGYNE (MAT)
131 MISTINGUETTE (MAT)
132 MAGNOLIA IRRÉVÉRENT
226 ROSE GLACÉ
229 CLICHÉ MANIA (MAT)
258 BERRY BLUSH
370 CRAZY FUCHSIA
371 PINK PASSION
453 ROSE CRÈME
630 SEA FLEUR

Rood
297 RED PASSION
330 COCORICO (MAT)
345 CRISTAL CERISE
640 EROTIQUE

Oranje
163 ORANGE MAGIQUE
227 HYPE (MAT)

Bruin
108 BRUN CUIVRÉ
342 CRISTAL CUIVRÉ
362 CAPUCCINO CRISTAL

Pruim
300 VELVET ROBE
430 MON JULES (MAT)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)