woensdag 15 april 2015

Pupa Mascara Vamp Mascara 200 brown

Pupa Mascara Vamp Mascara 200 
Hoewel ik je heel graag laat kennismaken met de nieuwste hoogstandjes op beautygebied vind ik het zo nu en dan ook fijn om mijn jarenlange favorieten even in de spotlights te zetten. Vandaag is dat de Pupa Vamp! volume mascara.

Meestal werken volume mascara's niet op mijn wimpers, bij velen blijft de lengte uit en klonteren mijn wimpers aan elkaar. Dat is absoluut niet het geval bij de Vamp! Hiervoor was ik groot fan van de Diva's lashes van Pupa (bij Pupa weten ze wat glamour is) maar nu is de Vamp! mijn favorietje.


Met de Vamp! creĆ«r je lange, volle wimpers binnen een handomdraai en dat voor een leuke prijs. Mijn kleur to go is bruin maar in de zomermaanden wil ik nog wel eens overschakelen naar electric blue, turqouise of dieppaars, kleurtjes voor een shocking mooie oogopslag, uiteraard ook met het dramatisch verlengende volume effect van de Vamp!. 

Kijk en oordeel zelf, hieronder zie je mijn wimpers in hun blootje en daaronder na een paar snelle laagjes Vamp! (de mascara laat zich heel snel opbouwen dus je hebt snel een lang en vol resultaat) impressive nietwaar? 


Pupa Mascara Vamp Mascara 200 brown
Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. That mascara looks incredible on you! I've never tried that brand before...thanks for the review :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)