dinsdag 14 april 2015

Escada Turqouise summer eau de toilette

Escada Turqouise summer eau de toilette
De jaarlijkse editie van de Escada zomergeur neemt de draagster dit jaar mee naar een exotische bestemming. Turqouise summer is geheel volgens traditie een fruitige en vrolijke zomergeur en mocht je de tel niet hebben bijgehouden, dit is inmiddels de 23e limited edition.

Aardbei, frambozen en zwarte bessen vormen de fruitige en flirterige eerste kennismaking met de geur, sappige perzik in combinatie met delicaat zoete viooltjes en de not so innocent verleidster oranjebloesem vormen het zoete bloemige hart van de geur. De basis heeft ook een zoet karakter maar zorgt ook voor wat meer diepgang door de combinatie van vanille en sandelhout.

Elke nieuwe variant van de Escara zomergeur doet me altijd afvragen wat de volgende editie zal brengen,gezien het kleurrijke verleden dat bestaat uit geuren als Rockin'Rio, Ibiza hippie, Ocean blue (heb ik nog!), Taj sunset en Un été en Provence. Escada Turqouise summer is verkrijgbaar in een 30, 50 en 75 ml eau de toilette en een geparfumeerde body lotion 150ml.



1 opmerking:

  1. Ahhh, hij is er weer! Ik geloof dat ik al minstens 12 jaar op een rij de zomergeur van Escada heb gehad. En ook dit jaar gaat deze zeker aangeschaft worden.
    Hou ontzettend van die zoete geurtjes, past dus echt bij mij.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)