vrijdag 17 april 2015

L'Oréal Paris Pure Reds Blake

L'Oréal Paris Pure Reds Blake 
Rood is een ware klassieker binnen de make-up wereld en L'Oréal Paris heeft het rood opnieuw uitgevonden door nieuwe matte roodtinten de lanceren en die te koppelen aan hun belangrijkste muzes. Eerder al lanceerde L'Oréal de Private collection nudes (de Eva is sindsdien één van mijn signature lipsticks) en nu is het dus de beurt aan de kleur rood als hoofdrolspeelster.

De Pure reds collectie is al even verkrijgbaar maar ik ben altijd een beetje geïntimideerd door de kleur rood, hoewel ik het prachtig vind durf ik zelf nooit zo goed om rood te dragen, ik heb vrij volle lippen en glanzend rood is al snel too much, dus de matte finish van deze collectie lipsticks maakt deze geraffineerde tinten rood voor mij persoonlijk al iets toegankelijker.



De fluwelige matte finish bereikte L'Oréal Paris door een combinatie van zuivere pigmenten, fluweelachtige deeltjes en verzorgende jojoba olie. Blake's Pure red (Rouge Parfait) is een heldere roodtint die garant staat voor een opvallende mond.


De lipstick brengt heel prettig aan en hecht direct aan het lipoppervlak, de lipstick heeft een hele fijne zachtzoete geur en blijft goed lang zitten. Nadeel van de matte textuur is wel dat mijn lippen na het vervagen wat droog en trekkerig aanvoelen en wat extra zorg nodig hebben, iets waar ik bij de Collection Privée lipsticks geen last van heb,


De Collection Exclusive bestaat uit 4 lipsticks en 4 bijpassende nagellakjes, nu twijfel ik nog even of ik er nog eentje ga shoppen of dat ik toch weer een nude tint uit de wat veiligere Collection Privée kies.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)