zondag 22 maart 2015

Tweezerman Neon Nagelblok

Tweezerman Neon Nagelblok 
Ik heb meestal een paar losse vijlen met verschillende functies in mijn manicurekistje zitten maar helemaal handig vind ik het niet, ik was eigenlijk al een tijdje op zoek naar een zogenaamd nagelblok en toen ik deze flashy variant Tweezerman tegenkwam werd ik dan ook ontzettend blij.

Het Neon nagelblok van Tweezerman is perfect om je nagels in topconditie te houden, elke zijde heeft een andere functie: roze is om je nagels in vorm te vijlen, oranje is om ribbels en oneffenheden uit je nagels te polijsten, groen is om je nagels te egaliseren en geel zorgt ervoor dat de natuurlijke oliƫn in je nagels zorgen voor een prachtige hoogglans.


Ik heb droge nagels met een geribbeld oppervlak (water, biotine en voldoende omega's in mijn voedingspatroon zorgen er wel voor dat verminderd, zeker in combinatie met een fijne hydraterende basecoat en nagelriemolie/nagelbalsem van bijvoorbeeld Alessandro) en vooral onder metallic nagellakjes kunnen die ribbels erg zichtbaar zijn. Door je nagels te polijsten met het oranje deel polijst je die ontsierende ribbels weg.

Nu is het wel even belangrijk dat je de oranje pad niet te vaak gebruikt, als je te hevig gaat polijsten kan je je nagels onnodig dus en dus juist kwetsbaar maken. Eens in de maand is meer dan voldoende maar gebruik gerust de gele pad om ze prachtig te laten glanzen. Het lichtgewicht nagelblok ligt heel erg fijn in de hand en ik vind het top dat je de pads heel eenvoudig kan vervangen indien nodig. Dit is voor mij een onmisbare beautytool.


Bij het nagelblok worden 16 extra pads geleverd zodat heel erg lang plezier van deze aankoop zal hebben (reken maar eens uit wat 20 losse nagelvijlen kosten.....precies...) Het Neon nagelblok is bij Tweezerman verkooppunten (oa ICI Paris XL) verkrijgbaar voor €13,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)