dinsdag 24 maart 2015

NOTD: Kure Bazaar Frenchie

Kure Bazaar Frenchie 
Meestal leg ik de focus op de nieuwste nagellakjes maar zo nu en dan laat ik toch ook wel graag een van mijn favorietjes zien, Kure Bazaar Frenchie is daar een van. Deze lak komt oorspronkelijk uit de Kure Bazaar zomercollectie van 2013 (Caicos staat nog op mijn wishlist) maar ik draag deze lak ontzettend graag tijdens de vroege lente omdat ik zo blij word van het mooie zachte blauw.


Kure Bazaar is al een tijdje één van mijn favoriete nagellakmerken vanwege de ecofabulous formule en de prachtige kleurtjes. Frenchie lakt perfect en na twee snelle laagjes zijn je nagels voorzien van een dromerig lichtblauw laagje.

Op onderstaande foto's zie je twee laagjes van Kure Bazaar Frenchie zonder topcoat.

Kure Bazaar Frenchie 




Follow on Bloglovin

1 opmerking:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)