maandag 30 maart 2015

Smashbox Brow tech to go Brunette

Smashbox Brow tech to go Brunette review 
Smashbox Brow tech to go is een duoproduct dat een scherp precisiepotlood combineert met een transparante gel om de haartjes in het gareel te houden. Brunette is een mooie koelbruine tint en de vorm van het potlood zorgt voor een mooi gedefinieerde wenkbrauw.


De enorm scherpe punt is perfect om de wenkbrauw mee te tekenen en in te vullen, de pigmentpower van dit product is uitstekend, met een klein beetje druk geeft het potlood al enorm veel kleur af, je moet zelfs een beetje uitkijken dat je niet teveel aanbrengt, werk dus vooral met een luchtige hand.


Op deze swatch heb ik het potlood met de dunne zijde aangebracht en daarna met de brede zijde, daarnaast zie je de transparante brow gel. Door naar het product op het gezicht, hieronder zie je achtereenvolgens: mijn wenkbrauw zonder product, mijn wenkbrauw aangezet met het potlood van de brow tech to go (zie je hoe ik mijn wenkbrauw een stukje verlengd heb) en tenslotte mijn wenkbrauw met het potlood en de transparante gel.




Nu is het verschil zo al heel erg duidelijk waarneembaar maar wat echt de doorslag geeft is het verschil op het gezicht. Ik heb echt een eyebrow fetish wat make-up betreft en na onderstaande foto's snap je misschien waarom. Op de eerste foto heb ik namelijk foundation op en een lekkere frisse peachkleurige blos maar als ik mezelf zo zie vind ik het toch een beetje een euh...blotebillengezicht.

Dus dan pak ik snel het wenkbrauwpotlood om mijn wenkbrauwen te accentueren en voila, het geeft direct vorm en definitie aan het hele gezicht. feitelijk heb ik op de tweede foto amper make-up op (vooruit, foundation blush en de brow tech to go, dat valt toch wel mee?) maar het geheel oogt wel wakker en verzorgt (ik wou je de no make-up foto besparen).


Eindoordeel? De textuur, pigmentatie en vormgeving van het product zijn echt pluspunten, ik vrees er alleen voor dat het potlood wat snel op zal zijn want in verhouding tot een klassiek potlood krijg je (logich) een stuk minder product maar tot nu toe valt het mij wel mee omdat je door de pigmentatie echt heel weinig nodig hebt.

Smashbox is een verslavend merk, op mijn wishlist staan de hydrating under eye primer, Camera ready bb cream in medium (donkere kringen zijn echt mijn nummer 1 beauty concern, dus ik heb iets met concealers) de Be legendary lipgloss in Calypso, Fusion softlights highlighter in Baked starburst
en de blush rush in Pacific. Smasbox is verkrijgbaar via de online shop van parfumerie Douglas (verzend ook gratis naar Belgi:e) en in geselecteerde Douglas filialen.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)