maandag 9 maart 2015

Shiseido Veiled rouge RD302 Rosalie

Shiseido Veiled rouge RD302 Rosalie
Shiseido's motto? "Because the beauty is already in you" en de nieuwe Veiled Rouge lipstick is daar het bewijs van, een mooie verzorgende lipstick die zorgt voor een subtiele maar toch rijke kleur die je lippen accentueert en verzorgt.

De lipstick voelt licht en romig aan op de lippen zonder te plakken. Ik had niet verwacht dat je nog zoveel van de kleur terug zou zien op de lippen omdat de romige en glanzende formule doet denken aan een lipbalm.


De Veiled rouge legt inderdaad een gekleurde en verzorgende sluier over de lippen en door de slanke stift breng je de kleur makkelijk aan. Zoals je ziet op onderstaande foto bevat de Veiled rouge prachtige lichtweerkaatsende pigmenten die het licht mooi weerkaatsen voor een flawlesss resultaat.


Dit is een ideaal product als je wel opgemaakte lippen wilt maar zonder een al te uitgesproken resultaat, de kleur is subtiel maar toch duidelijk aanwezig en daarnaast is de glans van dit product prachtig. Qua houdbaarheid zit je op een paar uurtjes, ik ben nog nooit een lipstick tegengekomen die de hele dag blijft zitten en eerlijk gezegd wil ik dat ook niet. De Veiled rouge vervaagt geleidelijk en ook als de kleur al verdwenen is blijven de lippen lekker zacht en soepel.

Gedurende de dag wil ik nog wel eens wisselen van kleur en ik vind een nieuwe laag lipstick aanbrengen altijd erg ontspannend. Lipstick aanbrengen is voor mij echt een zen momentje en deze geurloze beauty van Shiseido is daarvoor uitermate geschikt.


De mooie glans en rijke kleur smaken naar meer, gelukkig is veiled rouge is verkrijgbaar in 8 tinten, Or303 Orangerie, PK304 Skyglow en PK405 Pomegranate staan nog op mijn verlanglijstje. Shiseido is verkrijgbaar bij parfumerie, Shiseido schoonheidssalons en luxe warenhuizen. 



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)